تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۶۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسنوند مطرح کرد:
اعتراض سازمان استخدامی کشور نسبت به آزمون وزارت نفت
رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در آزمون استخدامی وزارت نفت بحث بومی گرایی لحاظ نشده است.

فریدون حسنوند  با اشاره به آغاز مرحله ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت، گفت:کمیسیون انرژی و نمایندگان با نفس استخدامی که صورت می گیرد، کاملا موافق هستند و نگاه وزارتخانه به جذب نخبگان اقدامی ارزشمند است، اما بخشی از اقدامات در این آزمون استخدامی مغفول مانده و این نقطه نظرات باید در این آزمون لحاظ شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گروه ها و بخش های دیگری نسبت به آزمون استخدامی وزارت نفت معترض بودند، افزود:حتی سازمان امور استخدامی کشور اعتراضاتی نسبت به این آزمون استخدامی داشته و نامه ای برای اصلاح به وزارت نفت ارسال کرده است، که در این آزمون اصلاح چندین نکته مهم بوده و نکته نخست ماده 47 برنامه ششم توسعه است که در این ماده بحث بومی گرایی را به عنوان یک اولویت پذیرفته اما در این آزمون لحاظ نشده است.

ملاک و معیار در بحث استخدام  باید منطقه بندی سازمان سنجش کشور تلقی شود

وی با بیان اینکه ملاک و معیار در بحث استخدام  باید منطقه بندی سازمان سنجش کشور تلقی شود، ادامه داد: به همان میزان که سازمان سنجش برای پذیرش افراد در آزمون سراسری منطقه بندی را مدنظر قرار می دهد وزارت نفت در بحث معدل باید بحث منطقه را مدنظر قرار دهد تا حقی از مناطق محروم تضییع نشود و مناطق محروم بتوانند از سهمیه استخدام استفاده کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: قانونی در بحث ایثارگران و جامعه ایثارگری وجود دارد که در بحث آزمون استخدامی وزارت نفت باید رعایت شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون متبوعش با این موضوع که نگاه آزمون استخدامی وزارت نفت به سمتی باشد که نخبگان کشور جذب شوند و در یک وزارتخانه ای با اهمیت اقتصادی بسیار بالا در کشور به کار گرفته شوند موافق است، تصریح کرد: برخی اشکالات در این بخش وجود داشته و و وزارتخانه های دیگر به نوعی ایراداتی بر این آزمون دارند که باید رفع شود، لذا در این راستا مذاکراتی با معاونت حقوقی وزیر صورت گرفته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
رتبه قبولی در دانشگاه چه بندی است که به این آزمون استخدامی اضافه کردید؟؟ اگر دنبال استعدادهای برتر هستید سعی کنید انها رو با ازمون و مصاحبه پیدا کنید.
:
:
:
آخرین اخبار