تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۵۶۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 کشته و 3 مجروح بر اثر تصادف زنجیره ای در جاده اهواز به رامشیر/ برخورد 12 خودرو با یکدیگر
تصادف زنجیره ای در نزدیکی اهواز 2 کشته و سه مجروح برجای گذاشت
رییس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تصادف زنجیره ای در نزدیکی اهواز 2 کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

2 کشته و 3 مجروح بر اثر تصادف زنجیره ای در جاده اهواز به رامشیر/ برخورد 12 خودرو با یکدیگر

مقصود حق شناس سه شنبه با اشاره به اینکه این سانحه در ساعت 12 امروز در جاده اهواز - رامشیر نزدیک منطقه غیزانیه کوچک از توابع اهواز رخ داد بیان کرد: در این تصادف 10 خودرو سواری و 2 دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از کشته شدگان زن و دیگری مرد است ادامه داد: کار امداد رسانی به حادثه دیدگان در محل ادامه دارد و ماموران امداد و نجات در تلاش برای خارج کردن افراد و مصدومان حبس شده در خودروها هستند.

وی ادامه داد: 2 دستگاه خودرو سواری در این حادثه تا لحظه مخابره خبر همچنان در زیر یک تریلر گیر کرده اند.

حق شناس اضافه کرد: به دلیل اینکه بار خودرو تریلر لوله است و خودرو سنگین است امکان جابجایی تریلی برای خروج 2 خودرو سواری وجود ندارد.

رییس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: هنوز مشخص نشده که چند سرنشین در 2 خودرو گرفتار شده در زیر تریلر هستند و از زنده و یا کشته شدن این افراد اطلاعی وجود ندارد.

وی ادامه داد: یک دستگاه جرثقیل برای جابجایی تریلر به محل اعزام شده اما به دلیل ترافیک سنگین و بسته بودن مسیر هنوز به محل نرسیده است.

حق شناس گفت: از هلال احمر برای امداد رسانی در خواست کمک شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار