تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۵۶۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان:
گرد و غبار اهواز تا عصر امروز می‌ماند
مدیرکل هواشناسی خوزستان از رفع پدیده گرد و غبار در اهواز تا ساعات آینده خبر داد. 
  
کوروش بهادری با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز از صبح امروز اظهار کرد: با وجود پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش فراگیر در کلیه نقاط استان از امروز، به دلیل فعال شدن کانون فوق بحرانی جنوب و جنوب شرق اهواز، ذرات گرد و غبار مانع بارش باران شدند. 
  
وی ادامه داد: البته در حال حاضر بارش نم نم باران در نقاطی از اهواز آغاز و دید افقی بهبود یافته و به حدود 500 متر رسیده است و انتظار داریم به تدریج با شدت گرفتن بارندگی در اهواز از غلظت گرد و غبار تا ساعات آینده کاسته شود. 
  
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: پدیده گرد و غبار در اهواز حداکثر تا عصر امروز ادامه دارد. پیش از این بارش با حجم بیش از30 میلی‌متر برای اهواز پیش‌بینی کرده بودیم که به علت وقوع پدیده گرد و غبار، بارندگی در این حجم محقق نمی‌شود اما قطعا بارش باران را در اهواز خواهیم داشت. 
  
بهادری عنوان کرد: در حال حاضر در اکثر شهرهای خوزستان شاهد بارندگی هستیم. حجم بارش‌ها در برخی نقاط موجب آبگرفتگی معابر شده است. 
  
وی ادامه داد: حجم بارندگی‌ها در آغاجاری 22 میلی‌متر، در دزفول 11 میلی‌متر، در بستان 11 میلی‌متر، در شوشتر 15 میلی‌متر، در بهبهان 12 میلی‌متر، در هندیجان 15 میلی‌متر، در لالی 11 میلی‌متر و در شوش 16 میلی‌متر گزارش شده است. 
  
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: بارش‌ها همچنان ادامه دارند و از شهرهایی مانند خرمشهر و آبادان نیز بارش باران گزارش شده است. این بارش‌ها تا روز پنجشنبه در خوزستان تداوم خواهند داشت. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Ali
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
سلام خسته نباشید.
آیا امکان تعطیل شدن فردای مدارس وجودا داره؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
اگه خیلی بلد بودن پیش بینی کنن که طوفان گرد وخاک امروز رو پیش بینی میکردن، اگه فردا دوباره خاک بیاد مسوولیتش گردن همین مدیریت بحرانه.
:
:
:
آخرین اخبار