تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسنوند نشست امروز کمیسیون انرژی را تشریح کرد:
تشکیل کمیته‌ای برای رفع ایرادات آزمون استخدامی وزارت نفت
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از تشکیل کمیته ای برای رفع ایرادات آزمون استخدامی وزارت نفت خبر داد
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از تشکیل کمیته ای برای رفع ایرادات آزمون استخدامی وزارت نفت خبر داد.

فریدون حسنوند در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون 6 نماینده سوال خود را از وزیر نفت مطرح کردند اما 7 سوال مطرح شده بود که سه مورد آن مربوط به برندسازی جایگاه های سوخت، یک سوال در خصوص قبوض گاز و یک سوال در خصوص رابطه صنعت و دانشگاه بود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: سه فقره سوال به دلیل عدم اقناع نمایندگان به صحن علنی مجلس ارجاع شد که یک سوال مربوط به نادر قاضی پور درباره آتش سوزی پالایشگاه ها و دو فقره دیگر مربوط به کریمی قدوسی بود.

وی ادامه داد: در مورد سوال مابقی نمایندگان مقرر شد در بحث قبوض گاز کمیته ای تشکیل شود و زنگنه پذیرفت که اشکالی در این زمینه وجود داشته است که نهایتا این کمیته درباره عودت و بازگشت پول مردم در سال 95 تصمیم گیری می کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بحث برندینگ مقرر شد کمیته ای متشکل از نمایندگان کمیسیون انرژی، مرکز پژوهش ها، وزارت نفت، جایگاه داران سوخت و سایر دست اندرکاران در این زمینه تشکیل شود و اشکالات احتمالی در این طرح به وزیر نفت اعلام شود تا اصلاحات لازم صورت گیرد.

حسنوند با بیان اینکه در حاشیه سوال از نمایندگان بحث استخدامی وزارت نفت مطرح شد، افزود: نامه ای از سوی برخی نمایندگان عضو کمیسیون و مجامع استانی به زنگنه ارسال شده که در این نامه برخی موارد مورد نظر در این استخدام ها مطرح شده است که براین اساس مقرر شد کمیته ای بتواند براساس ماده 47 برنامه ششم توسعه حق مناطق محروم را لحاظ کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت اجرای قرارداد توتال تصریح کرد: در نشست امروز سعی شد برخی نگرانی ها و دغدغه هایی که با مصاحبه اخیر مدیران توتال ایجاد شده بود رفع شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پشتیبان ملت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
وزیر نفت این آماری که شما میدی بیرون هیچ سندیتی نداره چون بیشتر کسانی که شرایط ثبت نام در آزمون را نداشتند ثبت نام کردند به این امید که شرایط تغییر کنه، چون هیچ مدرکی برای ثبت نام لازم نیست پس شما نمی تونید بگید اینا واجد شرایطن، اینو به این دلیل میگم که توی تمام سایت های استخدامی تو این یک هفته همه میگفتند ما فلان شرطو نداشتیم اما ثبت نام کردیم، درضمن نود درصد ثبت نامی ها دانشگاه آزادی هستند با این شرایط مسخره ای که شما درست کردید و حتی بنده با رتبه 27 کنکور سراسری ارشد رشته مهندسی مکانیک نمیتونم شرکت کنم چون معدلم 15.97 هست با وجود اینکه 3 تا مقاله دارم و نخبه این کشورم و تو امیرکبیر خوندم، پس دروغ تحویل مردم ندید، اگه شرایط را تغییر ندید وزارت نفت را رو سرتون خراب میکنیم
:
:
:
آخرین اخبار