تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۵۶۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکه تازی فکری و حاشیه امنیت نفت مسجد سلیمان در صدر جدول
هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در حالی به پایان رسید که همه اتفاقات بالای جدول به سود نفت مسجد سلیمان رقم خورد
هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری ۹ بازی به اتمام رسید و نتایج بازی‌ها در این روز به گونه‌ای رقم خورد که نفت مسجد سلیمان به یکه تازی‌اش در صدر جدول ادامه دهد.

روز سه شنبه نفت مسجد سلیمان تنها تیم بالای جدولی بود که برنده از زمین خارج شد تا خوشحال ترین تیم روز چهاردهم باشد. نساجی تیم دوم جدول در تبریز مغلوب ماشین سازی شد، برق جدید شیراز در خانه ایرانجوان متوقف شد. بادران تیمی که در هفته سیزدهم به رده چهارم جدول رسیده بود در خانه با یک گل بر مس کرمان غلبه کرد تا به لطف تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از برق شیراز قرار گیرد.

در پایان هفته چهاردهم شاگردان فکری با ۳۳ امتیاز به صدر جدول رسیده‌اند و سه تیم نساجی، بادران و برق جدید با ۲۶ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند و نزدیک ترین تعقیب کننده‌های تیم صدرنشین مسابقات به حساب می‌آیند.

نماینده مسجد سلیمان که در گذشته هم سابقه صعود به لیگ برتر را دارد، با فاصله خوبی که با تیم‌های تعقیب کننده ایجاد کرده تقریبا قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کرده است. نفتی‌ها ۷ امتیاز با تیم‌های تعقیب کننده فاصله دارند و این فاصله یک حاشیه امنیت بسیار خوب برای این تیم ایجاد کرده است.

شاگردان فکری در هفته پانزدهم میهمان نساجی هستند که قطعا این بازی به جز حساسیت‌های جدولی، حساسیت‌ها و حاشیه‌های دیگری هم دارد و تا حدود زیادی تکلیف قهرمان نیم فصل این مسابقات را هم مشخص می‌کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار