تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالله کعبی:
سهم بومیهای آبادان در اشتغال ایجاد شده کم است
هم اکنون وضعیت اشتغال در شهر آبادان به گونه ای است که متاسفانه از نیروهای بومی در بخشهای مختلف صنعتی کمتر استفاده می شود. عدم توجه به نیروهای بومی و استفاده نکردن از پتانسیلهای موجود در آبادان موجب شده که بسیاری از جوانان تحصیلکرده شهر آبادان با بحران بیکاری روبرو شوند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اندک فرصتهای ایجاد شده برای اشتغال در آبادان ولی سهم اشتغال نیروهای بومی از این ظرفیت فوق العاده کم است.

عبدالله کعبی در گفتگو با مهر اظهار کرد: هم اکنون وضعیت اشتغال در شهر آبادان به گونه ای است که متاسفانه از نیروهای بومی در بخشهای مختلف صنعتی کمتر استفاده می شود.
وی تصریح کرد: عدم توجه به نیروهای بومی و استفاده نکردن از پتانسیلهای موجود در آبادان موجب شده که بسیاری از جوانان تحصیلکرده شهر آبادان با بحران بیکاری روبرو شوند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آبادان پتانسیلهای زیادی در بخشهای مختلف صنعتی و اقتصادی وجود دارد از این رو باید برای آن برنامه ریزی بهتری صورت گیرد تا مشکل اشتغال در کوتاه مدت به نحو مطلوبی برطرف شود.

کعبی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان یکی از مهمترین وظایف دولت به شمار می آید و دولت باید بسترهای اشتغال را به نحوی مطلوبی در جامعه مهیا کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم یادآور شد: هم‌اکنون بیکاری اصلی ترین دغدغه جوانان ایرانی عامل اصلی نگرانی آنان شده است، بیکاری رابطه متقابلی با برخی از آسیبهای اجتماعی دارد و بسیاری از ناهنجاریهای جامعه به علت نبود کار مناسب در جامعه ایجاد می شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
0
جناب آقاي كعبي شما 16سال نماينده مردم بوديد .واين مسئله تازه اي نيست .چه كرديد ؟
:
:
:
آخرین اخبار