تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۵۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات قهرماني و انتخابي هان‌مادانگ بانوان خوزستان برگزار مي‌شود

بانوان تكواندوكار خوزستاني در مسابقات قهرماني و انتخابي هان‌مادانگ استان كه 19 اسفندماه در اهواز انجام مي‌شود، به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.


http://khouzestan.isna.ir//Files/News/Image/139012/37494.jpg

داوود رسولي‌زاده، مسوول كميته هان‌مادانگ خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهاركرد: اين رقابت در اهواز و در رده‌هاي سني هفت تا 12 سال، 13 تا 15 سال، 16 تا 18 سال، 19 تا 29 سال، 30 تا 40 سال و 40 تا 50 سال انجام مي‌شود.

 

وي افزود: تيم‌هايي از اهواز، شوشتر، دزفول، بهبهان، ايذه، آبادان و خرمشهر براي شركت در اين رقابت‌ها  ثبت‌نام كرده‌اند. تيم‌هاي متقاضي تا روز پنج‌شنبه براي اعلام آمادگي خود فرصت دارند.

 

مسوول كميته‌ هان‌مادانگ تكواندو خوزستان تصريح‌كرد:‌ اين مسابقه در بخش‌هاي تعادلي، ركوردي، موم دوليو، لوپي‌آبچاگي، پوسمه استاندارد، پومسه ابداعي، هوشين‌سول و موموتيوبچاگي انجام مي‌شود.

 

وي افزود:‌ تعداد نفراتي كه در تيم هر شهرستان مي‌تواند حضور داشته باشد، نامحدود است و هر نفر نيز حداكثر مي‌تواند در سه بخش‌ شركت كند. مسابقات به صورت انفرادي و تيمي سه‌نفره انجام مي‌شود.

 

رسولي‌زاده خاطرنشان‌كرد: نفرات برتر اين رقابت‌ها به مسابقات انتخابي تيم‌ملي كه ارديبهشت ماه و احتمالا در مازندران انجام مي‌شود، اعزام خواهند شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
2
لازم دانستم باتوجه به تلاش های بی دریغ جناب استاد داود رسولی زاده مبنی بر اینکه از زمانی که هدایت کمیته پومسه و هان مادانگ استان را به عهده گرفتند هم خودشان مدال آور بودند و هم بازیکنان را در سطح ملی و جهانی آماده نموده اند و حائز مدال های رنگارنگ شده اند . اما برای اسپانسر تیم دچار مشکلاتی بوده است که نیازبه همکاری بیش از پیش را می طلبد . و با توجه به حمایت هایی که ا ز کیورگی می شود نسبت به پومسه خیلی بیشتر است لذا با مدال هایی که پوسه هان مادانگ برای استان کسب کرده است نیازمند حمایت بیش از پیش می باشد .باتشکر
:
:
:
آخرین اخبار