تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي نفت مسجدسليمان: در شرايط فعلي تمام ديدارهايمان حكم فينال دارد
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پيش از رويارويي تيمش برابر نيروي زميني تهران در رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور گفت: در اين شرايط هر بازي براي ما حكم فينال دارد.

داريوش يزدي اظهاركرد: تيم ما اكنون در شرايط خوبي به سر مي‌برد ولي در اين بازي كار سختي را در پيش داريم و بايد از هر نظر خود را براي انجام يك بازي سخت آماده كنيم.

وي افزود: تيم ما در جام‌حذفي و ليگ دسته يك، سه بازي برابر اين تيم انجام داده‌ است و فيلم بازي‌ها را نيز آناليز كرده‌ايم و از آن‌جا كه اين تيم‌ مهره‌هاي خوبي را در اختيار دارد، بايد با آگاهي كامل به ميدان برويم.

سرمربي تيم نفت مسجدسليمان ادامه‌داد:‌ به نظر من مهم‌تر از هر چيزي همدلي است كه بين بازيكنان ما به وجود آمده است و ما با تكيه بر اين نقطه قوت، برابر هر تيمي با تمام قدرت ظاهر مي‌شويم.

وي تصريح‌كرد: اميدوارم در اين بازي كه تيم‌مان تنها به قصد پيروزي وارد ميدان مي‌شود، بتوانيم با دست پر به خانه باز گرديم تا هم بازيكنان از نظر روحي تقويت شوند و هم‌ دل خوزستاني‌ها به خصوص هواداران خود را شاد كنيم.

يزدي اظهاركرد: ‌با پيروزي در اين بازي مي‌توانيم در جدول شرايط بهتري به دست آوريم. پيش از اين مي‌گفتيم كه تيم‌مان متحول شده و تغيير كرده است و با اين پيروزي مي‌توانيم اين تغييرات را تثبيت كنيم. تيم ما در اين بازي همايون گراوند را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.

به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي نيروي زميني تهران و نفت مسجدسليمان در چارچوب رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور روز پنج‌شنبه 18 اسفندماه در تهران برگزار مي‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار