تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:
تعداد پزشکان متخصص خرمشهر به ۴۸ نفر رسید
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: با افزوده شدن هشت پزشک متخصص جدید به کادر درمانی شهرستان خرمشهر، تعداد پزشکان متخصص این شهر به ۴۸ نفر رسید.

فرشید بهشتی ظهر امروز در حاشیه استقبال از پزشکان جدید الورود شهرستان خرمشهر اظهار کرد: تعداد پزشکان متخصص شاغل در شبکه بهداشت و درمان خرمشهر۴۰ نفر بودند که با جذب هشت پزشک متخصص دیگر در رشته های اعصاب و روان، رادیولوژیست، قلب، جراح مغز و اعصاب، طب اورژانس، متخصص زنان، اطفال و متخصص پوست این تعداد به ۴۸ پزشک متخصص رسیدند.

وی از افزایش تعداد پزشکان اورژانس تنها بیمارستان خرمشهر نیز خبر داد و گفت: با ورود این پزشکان جدید الورود، پزشکان طب اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر نیز از سه به پنج نفر افزایش پیدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با بیان اینکه این پزشکان جدید الورود پزشکان مقیمی هستند که قرار است در بیمارستان و کلینیک تخصصی خدمات رسانی داشته باشند، افزود: در آینده نزدیک و با افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر خرمشهر، شاهد افزایش ارائه خدمات و افزایش رضایت مندی مردم خرمشهر خواهیم بود.

وی از پایان پروژه احداث این کلینیک خبر داد و اظهار کرد: کار ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با هزینه ای به ارزش ریالی چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد. این مرکز درمانی ظرف چند روز آینده تجهیز می شود تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این کلینیک درمانی باشیم.

بهشتی به برشماری اقدامات در حال انجام در درمانگاه تخصصی اشاره کرد و گفت: رفع کدورت لنز چشم بعد از انجام اعمال آب مروارید (یگ لیزر)، سنجش میدان دید (پریمتری)، گفتاردرمانی، انجام گچ گیری و باز کردن گچ، باز کردن بخیه های اعمال سزارین، پاپ اسمیر، تست ریه، انجام نوار قلب از جمله خدماتی است که در حال حاضر در کلینیک تخصصی ارائه می شود.

وی افزود: قرار است انجام برخی موارد دیگر همچون رادیولوژی، نوار عصب و عضله، تست ورزش و اکوکاردیوگرافی، رادیولوژی، بهداشت روان، کلاس زایمان فیزیولوژیک هم از بیمارستان به کلینیک انتقال داده شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در ادامه از افزایش میزان این خدمات نیز خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این، مواردی قرار است در آینده فیزیوتراپی، دندانپزشکی، مامو گرافی، آندوسکپی و کلونوسکپی نیز در درمانگاه تخصصی انجام شود. 

وی در خصوص نامگذاری ساختمان جدید کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر نیز گفت: با ادای احترام به تمام شهدای ایران اسلامی و تبریک پیروزی سربازان اسلام و راندن داعش از سرزمین های سوریه و عراق و نیز تقدیر از هدف والای مدافعین حرم اهل بیت(ع) ساختمان جدید کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر خرمشهر به نام شهید مدافع حرم شهید «محمد رضا عسکری فرد» نامیده شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار