تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۵۷۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آبفا دزفول:
طرح توسعه شبکه فاضلاب در دزفول اجرا می شود
مدیر آبفای دزفول گفت: با اعتبارات اخذ شده و برنامه های در دستور کار، طرح توسعه شبکه فاضلاب در دزفول اجرا می شود.

جمال الدین برفر در جلسه کارگروه حفاظت کیفی رودخانه دز اظهار کرد: فروش اوراق مشارکت برای اجرای طرح فاضلاب دزفول از سال ۹۱ آغاز شد و تا سال ۹۳ ادامه داشت که با هماهنگی خوب دستگاه های اجرایی ۲۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده که در استان بی نظیر است.

وی افزود: اکنون فاضلاب کوی فرهنگ شهر، ۸۶ هکتار، آزادگان و چند منطقه دیگر دزفول اجرا شده و طرح فاضلاب کوی زیباشهر، طالقانی، مدرس و بخش هایی از هسته مرکزی شهر دزفول باقی مانده است.

مدیر آبفای دزفول با بیان اینکه با اعتباری که برای آب و فاضلاب دزفول در نظر گرفته شده طرح فاضلاب در نقاط دیگر اجرا خواهد شد، گفت: تعداد ۱۰۵ هزار انشعاب آب فعال در دزفول وجود دارد که ۸۰  هزار اشتراک آن در شهر متمرکز شده اند و ۴۰ هزار اشتراک فاضلاب نیز واگذار شده است.

برفر ادامه داد: طرح فاضلاب خیابان ۴۵ متری به سمت شریعتی و پیام آوران با ۲۸۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده که با مشخص شدن پیمانکار، ۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این منطقه اجرا خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب دزفول اضافه کرد: در گام بعدی نیز ۲۵ کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب کوی طالقانی و مدرس به همراه دو ایستگاه پمپاژ نیز با اعتبار۲۸۲ میلیارد ریال اجرا می شود ضمن اینکه منتظر اخذ مجوز برای جمع آوری فاضلاب کوی زیباشهر نیز هستیم.

برفر گفت: طرح بازسازی شبکه آب پایگاه چهارم شکاری و تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نیز با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار است.

وی افزود: بعد از سالها پیگیری حل مشکل شبکه توزیع آب این دو یگان نظامی وارد مراحل اجرایی شد که اکنون در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

برفر اعتبار مورد نیاز برای بازسازی شبکه آب پایگاه چهارم شکاری دزفول را ۴۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای بازسازی شبکه آب تیپ ۲۹۲ زرهی نیز ۲۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با ارزیابی و تعیین پیمانکار این طرح به مرحله اجرا گذاشته می شود اما بازسازی شبکه فاضلاب این دو منطقه نظامی کاری زمان بر است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار