تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۵۷۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز آپا قراردادی با جهاد نصر در حوزه پشتیبانی و مشاوره امنیتی دارد؛
ساختمان جدید مرکز آپا دانشگاه چمران اهواز افتتاح شد
ساختمان جدید مرکز آپا دانشگاه چمران اهواز افتتاح شدساختمان جدید مرکز آپا دانشگاه شهید چمران اهواز امروز ( شنبه) افتتاح شد.

 محمد سروش، مدیر مرکز آپا دانشگاه شهید چمران در حاشیه افتتاح ساختمان جدید این مرکز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: چارچوب کاری مرکز در حوزه امنیت سایبری است. همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی برای کارشناسان در حوزه‌های امنیت و پشتیبانی و کمک‌رسانی در حوزه امنیت از ادارات و سازمان‌های سطح استان که نیاز به حمایت دارند از سایر رسالت‌های این مرکز است.

وی افزود: در صورت وقوع یک حادثه امنیتی برای یک سازمان یا ارگان، باید این آمادگی را داشته باشیم که بتوانیم در  زمان بحران‌های امنیتی کمک‌رسانی و حمایت کنیم.

مدیر مرکز آپا دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: برای راه‌اندازی این مرکز، سازمان فناوری اطلاعات کشور در قالب انعقاد دو قرارداد، اعتباراتی در اختیار ما گذاشت. همچنین قراردادهایی با ادارات سطح استان داشتیم که در قالب آن‌ها، ما سرویس‌دهنده به این ادارات بودیم.

سروش در خصوص اعتبار راه‌اندازی مرکز آپا، تصریح کرد: ما یک قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی در چهار فاز داشتیم که اکنون دو فاز آن پرداخت شده است. همچنین یک قرارداد ۶۰۰ میلیون تومانی داریم که یک فاز آن را دریافت کرده‌ایم و فازهای بعدی طی مراحل بعد پرداخت خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: مرکز آپا قراردادی جاری با سازمان استاندارد استان در حوزه مشاوره و طراحی پلن امنیتی، یک تفاهم‌نامه اولیه با آب و فاضلاب اهواز و قراردادی با جهاد نصر در حوزه پشتیبانی و مشاوره امنیتی دارد.

مدیر مرکز آپا دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: قرار است دانشجویان در این مرکز با ما همکاری کنند. در سطح استان نیز دانشجویانی که مایل باشند می‌توانند در قالب طرح امریه یا دانشجو جذب مرکز شوند. همچنین از شرکت‌هایی که در حوزه امنیت توانمندی دارند، استقبال می‌کنیم.

سروش افزود: از تمام صاحب‌نظران و متخصصان امنیت در استان استقبال و محیط را فراهم می‌کنیم که در این جا فعالیت کنند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: جهاد نصر 96
:
:
:
آخرین اخبار