تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۵۷۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
حقوق کارگران شرکت هفت تپه پرداخت خواهد شد
فرماندار شوش از تعیین سیکل پرداخت حقوق و مطالبات معوقه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد
حقوق کارگران شرکت هفت تپه پرداخت خواهد شدفرماندار شوش از تعیین سیکل پرداخت حقوق و مطالبات معوقه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد.

عدنان غزی فرماندار شوش اظهار کرد: کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اطمینان داشته باشند مطالبات آنان به صورت کامل پیگیری و پرداخت خواهد شد.

وی از تعیین سیکل پرداخت مطالبات کارگران خبر داد و گفت: مدیران شرکت در چند روز آینده و تا پایان دی ماه، در چند مرحله حقوق معوقه کارگران را پرداخت خواهند کرد.

فرماندار شوش با اشاره به آغاز مرحله فروش محصول در این شرکت یاد آور شد: فصل بهره برداری و فروش شکر در این شرکت آغاز شده است و مسئولان شرکت طبق برنامه ریزی اعلام شده مطالبات کارگران را به ایشان پرداخت خواهند کرد.

وی از مدیرشرکت هفت تپه خواستار پرداخت حقوق کارگران در اسرع وقت به تعهدات خود شد و ضمن تاکید بر توجه بخش خصوصی به مطالبات قانونی بخش کارگری، تصریح کرد: کارگران از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند مدیران شرکت ها در بخش خصوصی مطالبات و حقوق کارگران را در اولویت برنامه ریزی قرار دهند.  

کشت و صنعت هفت تپه، قدیمی‌ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی‌سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش‌های مختلف این شرکت مشغول به‌کار هستند.شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار