تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۵۷۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسحاق جهانگیری در اندیکا:
۱۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص یافت
معاون اول رئیس جمهور گفت: امسال ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص دادیم که امیدواریم با پیگیری‌های فرمانداران این طرح ها زودتر به سرانجام برسد تا هم به اقتصاد روستاها کمک شود و هم برای جوانان اشتغال‌زایی داشته باشد.

اسحاق جهانگیری امروز در مراسم افتتاح دو پروژه آبرسانی 111 روستای شهرستان اندیکا اظهار داشت: خدای بزرگ را برای اینکه خدمت مردم عزیز و بزرگوار اندیکا هستم سپاسگزارم.

وی افزود: خوشحالم از اینکه کارهای توسعه‌ای در روستاهای کشور آغاز شده روستاها منبع‌های تولیدی، دامپروری و کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: سیاست دولت این است که خدمات مورد نیاز مردم را در روستای مختلف تأمین کند.

وی گفت: سال گذشته 500 میلیون دلار و امسال نیز 100 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای مسئله آب لوله‌کشی مطمئن و بهداشتی اختصاص داده شده که پیشرفت خوبی نیز داشته است.

جهانگیری با بیان اینکه حتما گازرسانی به روستاهای منطقه نیز در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: نیاز است زودتر گازرسانی به این روستاهای منطقه صورت بگیرد چون روستاهای فوق در منطقه سردسیر قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بهداشت روستایی جزو اولویت‌ها است، ادامه داد: خانه‌های بهداشت باید در روستاها مستقر شوند چون سلامت روستاییان باید تضمین شود.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: امسال 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص دادیم که امیدواریم با پیگیری‌های فرمانداران این طرح ها زودتر به سرانجام برسد تا هم به اقتصاد روستاها کمک شود و هم برای جوانان اشتغال‌زایی داشته باشد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار