تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان خبر داد:
اسکان دانش آموزان اردوی راهیان نور در مهمانسرای سپاه
معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به سانحه واژگونی اتوبوس راهیان نور در شب گذشته، گفت:اسکان دانش آموزان دختر شرکت کننده در این اردو در مهمانسرای سپاه انجام شده است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی بامداد امروز چهارشنبه در حاشیه عیادت از دانش آموزان بستری شده در بیمارستان بقایی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته در بیمارستان بقایی کلیه امکانات برای رسیدگی به این دانش آموزان را مهیا و در زمان کوتاهی به همه آنها رسیدگی شد.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: اسکان دانش آموزان و همراهان آنها در مهمانسرای ویژه سپاه در اهواز انجام شده است. امیدوار هستیم با این کار بتوانیم حداقل بخشی از مشکلات آنها را کمتر کنیم.

سرهنگ حاجتی با اشاره به لزوم به حداقل رساندن مشکلات احتمالی این افراد بیان کرد: این کمترین کاری است که در خوزستان می توانیم برای این دانش آموزان و همراهان آنها انجام دهیم.

وی عنوان کرد: متأسفانه حادثه ناخواسته ای در سوسنگرد رخ داد و اتوبوس را از مسیر خارج کرد و در نهایت با تلفات جانی به پایان رسید؛ در این سانحه دو دانش آموز، یک مربی زن و یک راوی مرد جان خود را از دست دادند.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآور شد: تمام تیم های امدادی خیلی خوب عمل کردند؛ آنها ضمن ساماندهی لازم برای جمع کردن اتوبوس واژگون شده، در اسرع وقت هم مصدومان را به بیمارستان های گلستان و بقایی اهواز منتقل کردند.

حاجتی گفت: به خانواده های کرجی تسلیت عرض کرده و در غم آنها شریک خواهیم بود و انشاالله بتوانیم با این حداقل امکانات موجود در خدمت آنها باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار