تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور وزیر آموزش وپرورش؛
10 طرح آموزشی در دزفول و اندیمشک افتتاح می‌شوند
در سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش به استان خوزستان 10 طرح آموزشی در شهرهای دزفول و اندیمشک افتتاح می شوند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: پنج طرح آموزشی که با مشارکت خیرین این شهرستان ساخته شده و آماده بهره برداری می باشند روز جمعه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح خواهند شد.

عبدالمحمد جرجانی افزود:این طرح ها شامل افتتاح مدرسه خیر ساز برادران شهروز،دبستان طیبه،دبستان نظریان سیاهپوش مهرشهر ،توسعه 2 کلاس درس در دبستان رویش ،توسعه فضای بهداشتی و سرایداری مدرسه راهنمایی شهید سپهری می باشند که شامل 24 کلاس درس با زیربنای سه هزار و 860 متر مربع می باشند.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:از این اعتبار 20 میلیارد ریال از سوی دولت و 20 میلیارد ریال نیز از سوی خیرین تامین شده است.

وی همچنین از کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه گاومیش آباد و مدرسه 9 کلاسه اسلام آباد با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این مدارس به همت بنیاد برکت ساخته می شوند.

جرجانی افزود:آئین بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها ساعت 9صبح روز جمعه با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی در دزفول برگزار می شود.

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح آموزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش در اندیمشک

فرماندار اندیمشک نیز گفت:چند پروژه آموزشی برای افتتاح و کلنگ زنی با حضور وزیر آموزش و پرورش در این شهرستان آماده شده اند.

پیمان جهانگیری افزود:سالن ورزشی حجاب با اعتبار 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و مدرسه 9 کلاسه خدیجه کبری (س) با 15 میلیارد ریال اعتبار بنیاد برکت و اعتبارات استانی با حضور سید محمد بطحایی بهره برداری می شوند. 

وی بیان کرد:همچنین سه طرح شامل 2 کانون زبان و یک سالن اجتماعات با اعتبار 20 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهند شد. 

جهانگیری اظهار کرد:طی آئینی با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز تجهیزات آموزشی به ارزش 20 میلیارد ریال بین مدارس شهرستان توزیع می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار