تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکان مشاهده اطلاعات هویتی و درصد جانبازی ایثارگران فراهم شد
با اقدامات صورت گرفته از سوی این نهاد در حال حاضر امکان مشاهده اطلاعات هویتی و درصد جانبازی ایثارگران در سایت بنیاد فراهم شده است
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی این نهاد در حال حاضر امکان مشاهده اطلاعات هویتی و درصد جانبازی ایثارگران در سایت بنیاد فراهم شده است.

علیرضا امینی افزود: با توجه درخواست ایثارگران مبنی بر امکان دسترسی به خلاصه اطلاعات و خدمات دریافتی، امکان رویت جزئیات درصد جانبازی ویژه جانبازان و همچنین آخرین اطلاعات هویتی ایثارگران در سامانه خدماتی برخط ایثار فراهم شد.

وی با اعلام خبر فراهم شدن امکان مشاهده آخرین وضعیت اطلاعات و جزئیات درصد جانبازان و خلاصه پرونده ایثارگران عضو در سامانه برخط ایثار گفت: بنا به درخواست مکرر ایثارگران و خانواده‌ های شهدا، از این پس آنها می توانند جزئیات درصد جانبازی ویژه جانبازان و همچنین آخرین اطلاعات هویتی شامل مشخصات فردی و عکس، آدرس محل سکونت، وضعیت تحصیلی و شغلی، وابستگان، افراد تحت تکفل و دیگر اطلاعات را در سامانه خدماتی برخط ایثار مشاهده کنند.

وی اظهار داشت: ایثارگران عضو سامانه برخط بنیاد می ‌توانند با مراجعه به سایت ایثار، نسبت به آخرین وضعیت اطلاعاتی خود آگاه شوند و ایثارگرانی که تاکنون عضو خدمات برخط بنیاد نشده ‌اند می ‌توانند با مراجعه به تمامی دفاتر بنیادشهید (مراکز هاتف) نسبت به عضویت اقدام کنند.

براساس آمار بنیادشهید؛ آمار پدران شهدا 49 هزار و 572 نفر و مادران شهید 106 هزار و 391 نفر هستند.

همچنین مردم سربلند ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث تروریستی، 225 هزار و 570 شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.

تعداد کل جانبازان در کشور 574 هزار و 101 نفر است که 336 هزار و 282 نفر معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند.

تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس 43 هزار و 173 نفر هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار