تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۵۸۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاهدایی در جمع خبرنگاران:
آزمون استخدامی نفت پس از اصلاحات برگزار می‌شود
دیوان عدالت اداری در بحث اولویت نیروهای بومی در آزمون استخدامی نفت عنوان کرده که وزارت نفت نباید هیچ استثنایی را در این آزمون نه برای کارکنان نفت و نه برای بومیان در نظر بگیرد
قائم مقام وزیر نفت در خصوص آزمون استخدامی نفت، گفت: دیوان عدالت اداری در بحث اولویت نیروهای بومی در آزمون استخدامی نفت عنوان کرده که وزارت نفت نباید هیچ استثنایی را در این آزمون نه برای کارکنان نفت و نه برای بومیان در نظر بگیرد . 

مرضیه شاهدایی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به مساله آتش سوزی چاه 147رگ سفید اظهار کرد: به زودی خبرهای خوبی در خصوص رگ سفید خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز مدیران ارشد شرکت نفت و مناطق نفت خیز جنوب در منطقه حضور پیدا کرده اند، افزود: اکنون در مراحل نهایی قرار داریم و امیدواریم تا آتش سوزی و فوران این چاه مهار شود. 

قائم مقام وزیر نفت در خصوص آزمون استخدامی در خصوص آزمون استخدامی نفت، عنوان کرد: دیوان عدالت اداری گفته که باید یکسری ملاحظات در این آزمون رعایت شود. 

شاهدایی بیان کرد: در این زمینه کارگروهی تشکیل شده و این ملاحظات در دست بررسی است تا بتوان اصلاحاتی را بر روی این آزمون انجام داد و پس از آن شاهد برگزاری آزمون باشیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه تاییدیه نهایی دریافت شد می توان در خصوص زمان برگزاری آزمون نظر داد.

قائم مقام وزیر نفت در خصوص آزمون استخدامی تصریح کرد: دیوان عدالت اداری در بحث اولویت نیروهای بومی در آزمون استخدامی نفت عنوان کرده که وزارت نفت نباید هیچ استثنایی را در این آزمون نه برای کارکنان نفت و نه برای بومیان در نظر بگیرد.

شاهدایی عنوان کرد: دیوان عدالت اداری اعلام کرده که آزمون استخدامی نفت باید به صورت آزاد برگزار شود و شرایط باید برای همه یکسان باشد.

وی گفت: وزارتخانه نفت سهمیه برای کارکنان خود، دانشگاه صنعت نفت و بومی ها را در این آزمون در نظر گرفته بود و دیوان عدالت اداری عنوان می کند که باید ملاحظاتی در این زمینه لحاظ شود. در این زمینه فقط براساس قانون تنها سهمیه های شهدا و جانبازان مورد قبول آزمون هستند.

قائم مقام وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی بوعلی، عنوان کرد: مخازن قدیمی پتروشیمی بوعلی جمع آوری شده و برای ساخت مخازن جدید با یک شرکت فرانسوی قراردادی بسته شده است.

شاهدایی ادامه داد: برج بلند قدیمی که در آتش سوخته به دو برج کوتاه تبدیل شده و مراحل نهایی مهندسی آن در حال اتمام است و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آن نیز در حال خرید است.

وی خاطرنشان کرد: مخزن بزرگ اصلی این پتروشیمی که ساخت داخل بوده مجددا در داخل ساخته می شود اما برج پارازایلین در مراحل نهایی طراحی قرار دارد و پس از آن خریداری می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار