تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۵۸۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صف‌های طولانی سپرده گذاران آرمان در خوزستان برای دریافت سپرده های خود
سپرده گذاران موسسه تعاونی وحدت ( آرمان سابق ) در صف های طولانی در مقابل شعب موسسه ملل در اهواز و سایر شهرستان های خورستان منتظر دریافت سپرده های خود هستند.

صف های طولانی سپرده گذاران تعاونی وحدت درخوزستان برای دریافت سپرده های خود

 از یک ماه گذشته بر اساس اطلاعیه ای که موسسه ملل اعلام کرد پرداخت حساب سپرده گذاران تا سقف موجودی یک میلیارد ریال در حال انجام است.

موسسه ملل در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده که تا تاریخ سوم دی ماه امسال تمام صاحبان حسابی که تا سقف یک میلیارد ریال موجودی داشتند تعیین تکلیف شده اند.

یکی از سپرده گذاران که خواست نام وی در خبر ذکر نشود بیان کرد: پرداخت ها به سپرده گذاران منظم نیست و در بین صاحبان حساب افرادی هستند که سودی دریافت نکرده اند همچنان سپرده ها فقط تا سقف یک میلیارد ریال در حال پرداخت است.

وی گفت: سپرده گذاران تعاونی وحدت پول خود با سود 25 درصد در موسسه قرار داده بودند این در حالی است که پرداخت ها با احتساب سود 15 درصد صورت می گیرد.

این سپرده گذار در ادامه بیان کرد: اعلام شده است با اعتراض به کم شدن پرداخت سپرده می توان باقی مبلغ را دریافت کرد اما تا کنون نتیجه ای را دریافت نکرده ایم.

بر اساس این گزارش درمرحله اول در آبان ماه امسال موسسه ملل اعلام کرد: وجوه سپرده گذاران تعاونی وحدت که تا سقف 30 میلیون ریال سپرده داشتند را پرداخت می کند ولی تعدادی از سپرده گذاران نسبت به پرداخت پلکانی اعتراض داشتند.

ازآذر ماه نیز پرداخت سپرده ها تا سقف یک میلیارد ریال توسط این موسسه اعلام شد.

بر اساس این گزارش حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) از ابتدای خرداد ماه امسال به دستور بانک مرکزی مسدود شد.

مرداد ماه امسال تعاونی وحدت (موسسه آرمان سابق) به دستور بانک مرکزی با موسسه ملل ادغام شد. چهار شعبه موسسه ملل در اهواز وجود دارد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: موسسه آرمان
:
:
:
آخرین اخبار