تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۵۸۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رییس کمیسیون انرژی:
گزارش حادثه رگ سفید پس از بررسی در کمیسیون به مجلس تقدیم خواهد شد
گزارش حادثه رگ سفید پس از بررسی در کمیسیون به مجلس تقدیم خواهد شدنایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهار چاه 147 رگ سفید گفت : اگر دلیل طولانی شدن عملیات مهار آتش چاه 147 رگ سفید کم کاری یا عدم مدیریت صحیح بوده باشد، از وزیر نفت دعوت خواهیم کرد تا در مجلس نسبت به این مساله پاسخگو باشد .

هدایت الله خادمی اظهار کرد: به همه نیروهایی که در مهار چاه 147 رگ سفید تلاش کردند خسته نباشید می گویم. هرچند مهار این چاه زمان زیادی طول کشید اما تلاش نیروها در این زمینه قابل تقدیر است و از سوختن منابع ملی کشور جلوگیری شد .

وی افزود: موضوعات مد نظر در خصوص اقدامات انجام گرفته در بحث مهار چاه 147 رگ سفید در کمیسیون انرژی مجلس پیگیری خواهد شد. یک گزارش اولیه در این زمینه تهیه شده بود اما اعضای کمیسیون انرژی در این خصوص اظهار نظر زیادی انجام ندادند تا زمانی که آتش مهار شود .

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای کمیسیون انرژی می خواستند جو آرام باشد تا دوستان در منطقه بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند و اما اکنون که این مشکل حل شده است، گزارشات را در این خصوص دریافت و پس از بررسی در کمیسیون انرژی به مجلس تقدیم خواهیم کرد .

خادمی بیان کرد: معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران پیش از این در کمیسیون انرژی حضور پیدا کرده و به سوالات نمایندگان در این زمینه پاسخ دادند. پس از نهایی شدن گزارش، اگر نیاز باشد مجددا از افرادی که در این زمینه باید پاسخگو باشند دعوت خواهیم کرد تا به کمیسیون بیایند و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند .

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل گزارش نهایی کمیسیون انرژی و تقدیم آن به مجلس، اگر مشاهده شد که انحرافات زیاد و دلیل طولانی شدن عملیات مهار آتش چاه 147 رگ سفید کم کاری یا عدم مدیریت صحیح اعمالی بوده باشد، از وزیر نفت دعوت خواهیم کرد تا در مجلس نسبت به این مساله پاسخگو باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار