تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۵۸۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام وزیر راه از پروژه مسکن مهر نفت اهواز بازدید کرد
قائم مقام وزیر راه از پروژه مسکن مهر نفت اهواز بازدید کردقائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر 2000 واحدی نفت اهواز بازدید کرد. 
  
احمد اصغری مهرآبادی با همراهی عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان امروز 9 دی ماه در سفر یکروزه خود به خوزستان از سایت‌های مسکن مهر 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز بازدید کرد و در جریان وضعیت این پروژه قرار گرفت. 
  
بنابر اعلام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عمليات اجرايی پروژه 2000 واحدی مسكن مهر نفت اهواز پس از انعقاد تفاهم نامه همكاری ميان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در زمينی به مساحت حدود 38 هكتار در سال 1389 آغاز شد كه پس از وقفه‌ای در اجرا، فعاليت مجدد آن از شهريورماه 1393 از سر گرفته شد . 
  
مقرر شده این واحدها ویژه کارکنان شرکت نفت- شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب- احداث شود، که تاکنون 800 واحد از این واحدها تحویل متقاضیان شده است. 
  
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از این طرح، برای بازدید از پروژه‌های شهر جدید رامین به سمت شهر جدید رامین حرکت کرد.

پروژه مسکن مهر نفت اهواز طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه مسکن مهر نفت اهواز طبق برنامه زمانبندی شده باید پیش برود و بخشی از پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد. 
  
احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر 2000 واحدی نفت اهواز اظهار کرد: باید بخشی از این پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد. 
  
وی در این بازدید، به پیمانکار دستور دادند طبق برنامه زمانبندی شده باید پیش بروند و بخشی از پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد و بخش دیگر آن در 2 مرحله در سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شود. 
  
اصغری مهرآبادی در خصوص بخش‌های جانبی و خدمات‌رسان هم قول همکاری و مساعدت داد که با همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌های خدمات رسان مشکلات مرتفع شود. 
  
وی ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های آموزشی، خدماتی و بهداشتی همزمان با ساختمان‌ها پیشرفت فیزیکی‌شان ادامه یابد. 
  
اصغری مهرآبادی گفت: مکان‌های آموزشی از جمله مدارس در مقاطع مختلف باید هنگام تحویل منازل آماده شود و خدماتی از جمله بازارچه محلی و مرکز بهداشت نیز در این پروژه در نظر گرفته شده است. 
  
همچنین قرار شد بقیه موارد و درخواست‌های متقاضیان این پروژه در شورای مسکن استان مطرح شود. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار