تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۵۸۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیری: مذاکرات استقلال خوزستان با شریفات ادامه دارد/بازیکن خارجی نمی‌گیریم
مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به مذاکرات روز گذشته این باشگاه با اسماعیل شریفات، گفت: امروزز نیز این مذاکرات ادامه خواهد داشت و ا‌نشاءالله در صورت توافق نهایی روی مبلغ قرارداد، با او قرارداد می‌بندیم. 

یعقوب پیری در خصوص مذاکره با اسماعیل شریفات، اظهارکرد: روز گذشته با شریفات مذاکراتی داشتیم و اکنون بحث مبلغ قرارداد مطرح است. باتوجه به شرایط کارخانه گروه‌ملی و باشگاه در تلاش هستیم با هر بازیکنی که وارد مذاکره می‌شویم و قصد جذب او را داریم، تعهدی را بدهیم که بتوانیم از پس آن رقم و تعهد برآییم.

وی ادامه داد: به هر حال روز گذشته مذاکرات با شریفات انجام شد و امروز نیز این مذاکرات ادامه خواهد داشت. ا‌نشاءالله در صورت توافق نهایی روی مبلغ قرارداد، با او قرارداد می‌بندیم.

مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان گفت: آقای ویسی نیز لیستی را در اختیار باشگاه قرار داده است و تلاش می‌کنیم با گزینه‌های مدنظر او رایزنی کنیم و به توافق برسیم.

وی افزود: با دو سه بازیکن مدنظر آقای ویسی مذاکره داشته‌ایم که آن‌ها اعلام کردند بعد از بازی این هفته تیم‌‌هایشان جواب قعطی را به ما خواهند داد. دو بازیکن دیگر را هم در تلاش هستیم که امروز یا فردا نهایی کنیم.

پیری در پاسخ به این سوال که آیا قصد جذب بازیکن خارجی دارید؟ عنوان کرد: خیر، بازیکن خارجی جذب نمی‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار