تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۵۸۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع جمعی از مرم اهواز در مخالفت با اغتشاش‌های خیابانی
روز گذشته (روز دوشنبه) جمعی از مردم اهواز با حضور در خیابان  نادری، با سردادن شعارهایی مخالفت خود با اغتشاش های خیابانی را اعلام کردند. گفته می شود این تجمع به صورت خودجوش بوده است.

همچنن براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز چهارشنبه راهپیمایی در مخالفت با تجمعات غیرقانونی در اهواز  برگزار می شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
کسبه بازار تعطیل هستند یا خیر؟
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
واقعیت اینه که ما خوزستانی ها و اهوازی ها بخاطر همه طور محرومیت هایی که داشته و داریم و اخیرا زیادتر هم شده خیلی انتقاد به وضع موجود داشته و داریم راهش داشتن مجوزها برای راهپیمایی و طرح در جلسات مردمی با حضور مسئولین و یا پرسش و پاسخ اما بدون داشتن واهمه و ترس از دخالت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و کسانی هستش که مردم را از اونها ترسوندن یا میترسونن.ضمنا چون جماعت حاضر معلوم نیست از چه قماش و دسته ای هستن و عضو کجا و کدوم حزب هستن یا خواسته و اطلاعیه و تابلوشون چیه بنابراین نمیشه وارد این حرکات شد چه اونطرفی و چه اینطرفی.اما راه خوبی که وجود داره اینه که مسئولین محترم به همه مخالفین بطور قانونی و بدون ترس از هر نهاد امنیتی اجازه طرح سوال و انتقاد بدهند و بسیاری از مسئولین هم اینگونه هستند و وقت ملاقات مردمی دارند یا در جلسات حضوری و صدا و سیما میان و پاسخگو هستند یا خط ارتباطی و تلفنی و ... مستقیم برای مسائل مردم دارند.دوره دوره شفاف سازی هستش و باید به مردم بها داد.رئیس جمهور محترم و دیگر مسئولین هم به حق انتقاد و اعتراض مردم تاکید کردن و گفتن از حقوق شهروندی یه .پس لطفا همه دست به دست هم داده و کشو ر را به جلو ببریم نه اینکه تفرقه افکنی کنیم و همدیگه رو بزنیم و خراب کنیم .راهش کار کردن برای مردمه و بس.فشارها را تحمل کنیم تا نسل بعدی و خونواده هامون بهمون افتخار کنن که ایران رو آباد تر و بهتر کرد ه ایم نه خدای نخواسته عکس این باشه که لعنت بشیم یه وقت.آرزوی سلامتی برای همگان
:
:
:
آخرین اخبار