تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۵۸۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برانکو به رتبه دو رقمی در رده بندی جهانی مربیان نزدیکترشد
سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی در رده‌بندی بهترین مربیان جهان ۴ پله صعود کرد.

در جدید‌ترین رنکینگ مربیان برتر جهان که توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ انتشاریافت، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس ، در رده ۱۳۵ جای گرفت. این مربی تا قبل از این در جایگاه ۱۳۹ مربیان جهان بود که با کسب ۳۳۶۱ امتیاز به رتبه فوق صعود کرد. در حالیکه بعد از او، علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال تهران ۲۴۱۸ امتیاز گرفت و از رده ۲۰۹ به رده ۲۱۰ سقوط کرد.

سیروس پورموسوی، مربی فولاد اهواز ۱۶۶۱ امتیاز گرفت و جایگاه خود را در رده ۳۳۹ حفظ کرد.همچنین مجتبی حسینی، مربی فصل قبل ذوب‌آهن ۱۲۰۶ امتیاز گرفت و در رده ۴۶۸ باقی ماند اما امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی ذوب‌آهن با سقوط مواجه شد.وی ۷۵۰ امتیاز گرفت و از رده ۶۳۱ به ۶۴۱ سقوط کرد.

علی دایی که سایپا را هدایت می‌کند، ۵۴۶ امتیاز گرفت و در رده ۷۴۰ باقی ماند. فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت آبادان نیز با ۵۲۳ امتیاز در رده ۷۵۳ ماند.در حالیکه مجید جلالی (پیکان) ۴۳۹ امتیاز از رده ۸۰۹ به ۸۰۶ بالا رفت.فیروز کریمی نیز به عنوان سرمربی گسترش فولاد تبریز یک پله صعود را تجربه کرد.وی ۴۳۵ امتیازگرفت و از رده ۸۱۱ به ۸۱۰ رسید.در حالیکه محمدرضا مهاجری، مربی پدیده با ۴۳۵ امتیاز از رده ۸۱۳ به ۸۱۱ صعود کرد.زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات سپاهان نیز ۲۵۹ امتیاز گرفت و از رده ۹۴۶ به ۹۴۸ امتیاز سقوط کرد.

در این گزینش همچنین زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، به عنوان مربی برتر جهان باقی‌ماند.این چهره فرانسوی ۱۷۶۹۶ امتیاز گرفت.رتبه دوم درا ین گزینش از آن رناتو گائوچو، سرمربی گرمیو با ۱۳۲۷۴ امتیاز شد.همچنین دیگو سیمئونه مربی اتلتیکومادرید نیز با کسب ۱۲۷۹۵ امتیاز در رسده سوم باقی ماند.
:
:
:
آخرین اخبار