تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۵۹۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوانمردی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان باقی ماند
جوانمردی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان باقی ماندمجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان روز شنبه با شرکت چهار نامزد برگزار و ابراهیم جوانمردی یکبار دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش سه گانه خوزستان با حضور 16 عضو برگزار شد و جوانمردی توانست با 13رای حداکثر آرا را به خود اختصاص دهد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات های اتومبیلرانی و متورسواری شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، نماینده باشگاه ها، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، نامزد ریاست هیات بودند.

در این مجمع رییس هیات های رامهرمز و دزفول به دلیل اعتراض نسبت به عملکرد هیات قبل، جلسه را ترک کردند .

مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان که قرار بود 6 ماه پیش برگزار شود به دلیل اعتراض های عده ای از ورزشکاران و روسای هیات شهرستانی پس از هشت ماه بلاتکلیفی برگزار شد.

کریم تجار، صادق بشارت پور، محمد بلونه و ابراهیم جوانمردی چهار عضو حاضر در این مجمع بودند که آقایان تجار و بلونه به نفع جوانمردی انصراف دادند.

در ابتدای این مجمع چهار نامزد به ارائه مشکلات و برنامه های هیات و درخواست های خود از رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پرداختند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار