تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۹۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرد و خاک در خوزستان تا فردا ماندگار شد
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: گرد و خاک غلیظی که از روز گذشته در استان خوزستان وارد شده است تا فردا صبح در استان باقی خواهد ماند.

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به تصاویر ماهواره ای که نشان‌دهنده شکل‌گیری توده هوای همراه با گردو غبار در کشور عراق بود، و بررسی نقشه‌های هواشناسی استان خوزستان انتظار می‌رفت که سامانه گرد و غباری به استان وارد شود که این سامانه با ورود به استان شرایط را در خوزستان تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: همانطور که در بولتن پیش‌بینی دیروز اعلام شده بود و طی اطلاعیه‌ای شب گذشته نیز بر آن تاکید شد بدلیل وزش بادهای قابل ملاحظه در صحرای عراق و عربستان و همچنین استان خوزستان شاهد ظهور توده هوای همراه با گرد و غبار و خاک بر روی استان هستیم که انتظار تداوم آن تا حوالی بعد از ظهر و فرونشست تدریجی آن تا اوایل وقت فردا وجود دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: آسمان استان صاف همراه با گرد و غبار و خاک گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار تداوم این وضعیت حداقل تا اواخر وقت امروز وجود دارد.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف گاهی همراه با باد و گرد و خاک جهت باد، شمال غربی گاهی غربی سرعت باد، 20 تا 40 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 55 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: در شبانه روز گذشته آبادان با 25.4 و دهدز با 3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 25 و حداقل به 13 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
مخمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
2
فردا مدارس تعطیل هستند یا نه؟ اگه هستند کدوم شهر ها؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
این مسخره بازیا تاکی نمی خوان یه کاری بکنن حالا اگه به تهران یا اصفهان میرسید زود تمام بودجه روبراشون خرج میکردن
milad
|
Kazakhstan
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
سلام اگر فردا مدارس تعطیل لطفا اعلام کنید با تشکر
:
:
:
آخرین اخبار