تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۵۹۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجتمع آموزش فنون نفت اهواز خبرداد:
برگزاری استارتاپ ویکند با موضوع HSE
رئیس مجتمع آموزش فنون نفت اهواز با اشاره به برگزاری استارتاپ ویکند با موضوع HSE، گفت: متقاضیان شرکت در این رویداد تا 25 دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

دکتر سعید غلامی اظهار کرد: استارتاپ یک دوره آموزشی است که در تمام دنیا برگزار می‌شود. در این برنامه افراد با انگیزه مانند برنامه نویسان، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیکی گرد هم می‌آیند و در زمانی حدود 54 ساعت ایده‌های خود را مطرح، تیم تشکیل داده و ایده‌های خود را اجرا می‌کنند. در نهایت نیز ایده‌ها و تیم‌های برتر به وسیله داوران رویداد مشخص می‌شوند. خروجی این ایده‌ها به طرح‌های تجاری منجر می‌شود و در سازمان‌ها و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در همین راستا، 27 تا 29 دی‌ماه یک استارتاپ ویکند توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مجتمع آموزش فنون نفت اهواز، با موضوع HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) در اهواز برگزار می‌شود که کلیه کارکنان شرکتی و غیر شرکتی، کارآفرینان، اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع و دانشجویان می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. 

رئیس مجتمع آموزش فنون نفت اهواز گفت: متقاضیان ثبت‌نام باید برای ثبت‌نام به سایت  www.hse.attcawards.ir مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام نیز تا دو روز پیش از آغاز برگزاری رویداد یعنی تا 25 دی‌ماه تعیین شده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این استارتاپ در قالب 10 تیم 12 نفره برگزار خواهد شد.

غلامی درباره هدف از برگزاری این رویداد، بیان کرد: ارتقا سطح فرهنگ، آشنایی با سیستم‌های مدیریت HSE و تجهیزات ایمنی، تجهیزات آتش‌نشانی، تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق ایمنی، شیوه‌های کنترل آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش آگاهی برای جلوگیری از بیماری‌های ناشی از کار در صنعت نفت، افزایش آگاهی درباره تجهیزات ایمنی برق، به کارگیری سیستم‌ها، به کارگیری نرم‌افزار‌های نوین در ارزیابی و مدل‌سازی ریسک صنایع فرآیندی و به کارگیری سیستم‌های نوین در ثبت و تجزیه و تحلیل حوادث، اهداف ما از برگزاری این رویداد هستند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
برنده هاي رويداد را جايزه چي مي دهند ؟ مثل رويدادهاي قبلي استارت آپ وعده سر خرمن !!!!
:
:
:
آخرین اخبار