تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۵۹۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور آبفار شهرستان کارون خبر داد:
آغاز عملیات آبرسانی به 2 روستای فاقد آب شرب کارون
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کارون ازآغاز عملیات تامین آب شرب پایدار و بهداشتی روستاهای فاقد آب‌ام البنین (ع) و امام حسین (ع) در شهرستان کارون خبر داد.

محمود آریا خاکی با اعلام این خبر اظهار کرد: روستای‌ام البنین (ع) و امام حسین (ع) شهرستان کارون تا پایان سال از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه آب شرب روستای‌ام البنین از محل خط انتقال آب حیات تامین می‌شود، گفت: با کارگزاری یک هزارو۵۰۰ متر لوله خط انتقال ویک هزارو ۵۰۰م‌تر شبکه توزیع آب شرب مشکل کمبود آب در این روستا حل خواهد شد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون از بهره برداری از این پروژه تا اسفندماه امسال خبر داد و افزود: روستای‌ام البنین جمعیتی بالغ بر ۳۶۰ نفر را تحت پوشش خود دارد.

آریاخاکی با اشاره به عملیات آبرسانی به روستای امام حسین (ع) گفت: در این پروژه ۲ کیلومتر خط انتقال آب و ۶ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده که تا ایام مبارک دهه فجر مشکل کمبود آب در این روستا نیز حل می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات کارگزاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب انجام شده و آب از محل خط انتقال آب حیات به زودی در مدار قرار می‌گیرد.

آریاخاکی با اشاره به فاز دوم پروژه تامین آب روستاهای مسیر چمیان بیان کرد: ۴ روستای اسماعیلیه ۱ و ۲، اسلام آباد و چمیان جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون گفت: در این پروژه ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب شرب از محل رودخانه کارون کارگزاری می‌شود که تا کنون بیش از ۵ کیلومتر از آن کارگزاری شده است.

گفتنی است، روستای امام حسین (ع) جمعیتی بالغ بریک هزارو۵۰۰نفر را تحت پوشش خود دارد.
برچسب ها: آبفای خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار