تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۵۹۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد قرارداد میان آبفاروستایی خوزستان و دانشگاه چمران
در راستای افزایش بهره وری و ارزیابی عملکرد سایر واحدهای شرکت قرارداد افزایش بهره وری میان آبفاروستایی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد شد.

به گزارش خوزنیوز؛ بهرام مهدی زاده گفت: با پیگیری های بعمل آمده از سوی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی در راستای افزایش بهره وری، اثربخشی و کارآمد شدن ساختار و سازماندهی فرآیندهای عملیاتی قرار داد مطالعات، بررسی و ارایه راهکارهای علمی و عملی برای افزایش بهره وری میان آبفاروستایی و دانشگاه شهید چمران منعقد شد.

وی اظهار کرد: بررسی شاخص ها و معیارها با هدف ایجاد پوایی درون سیستمی انجام می شود که منجر به انسجام و هماهنگی بیشتر و بوجود آمدن تغییرات مطلوب و موثر خواهد شد.

معاون پشتیبانی و منابع انشانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ادامه داد: این قرارداد به بررسی فرآیندهای موجود و مطالعه و ارایه راه حل های علمی مناسب خواهد پرداخت.

وی افزود: راه حل های علمی در جهت اصلاح فرآیندها خواهد بود که منجر به ارایه معیارهای ارزیابی عملکرد فردی می شود.

مهدی زاده یادآور شد: کلیه برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه در راستای افزایش بهره وری در شرکت آبفاروستایی خوزستان است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفاروستایی استان خوزستان اظهار کرد: اطلاعاتی همچون قرائت، توزیع، نصب انشعاب، رفع شکستگی و وصول و درآمد باید در پژوهش های در حال انجام مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: شفاف سازی اطلاعات مد نظر قطعا می تواند راهگشای موانع و مشکلات موجود در شرکت باشد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفاروستایی خوزستان انجسام و نظم را وسیله ای برای دستیابی به اهداف مد نظر اعلام کرد و بیان کرد: نظم و انسجام ابزاری است برای افزایش کارآمدی و ایمنی که با قرارداد منعقد شده قطعا نتایج مطلوب را در پی خواهد داشت.

مهدی زاده با اشاره به اینکه محل مناسب برای مشاورین و پژوهشگران دانشگاه شهید چمران مد نظر قرار خواهد گرفت، گفت: حمایت های لازم از تیم پژوهشی دانشگاه صورت گرفته و محل مناسب در امور آبفاروستایی اهواز نیز به آنها اختصاص داده شده است.

گفتنی است در پایان این نشست از تصفیه خانه جثانیه نیز بازدید بعمل آمد.
:
:
:
آخرین اخبار