تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۵۹۵۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل تردد اهالی بخش فتح المبین شوش برطرف شد
با بازگشایی پل شناور بر روی رودخانه کرخه مشکل تردد اهالی بخش فتح المبین شهرستان شوش از ظهر دوشنبه برطرف شد.

پل شناوری که در مجاورت پل شهید ناجیان در بخش فتح المبین شوش بر روی رودخانه کرخه مستقر شده از روز چهارشنبه هفته گذشته بر روی خودروها بسته شد و اهالی برای تردد به شهر شوش ناچار به طی 25 کیلومتر مسیر تا پل نادری اندیمشک شدند.

فرماندار شهرستان شوش ظهر دوشنبه در محل پل شناور کرخه در جمع خبرنگاران گفت: بعد از پنج روز تلاش شبانه روزی نیروهای ارتش، اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان و همکاری دستگاه‌های اجرایی پل شناور رفع نقص شده و تردد از این پل از ساعاتی پیش از سر گرفته شد.

عدنان غزی گفت : با بازگشایی پل شناور مشکل تردد اهالی 40 روستا و شهر فتح المبین شوش برطرف شده است ضمن اینکه روند احداث پل شهید ناجیان طبق برنامه در حال انجام است و پیش بینی می شود پیش از پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

علت بسته شدن پل شناور کرخه به طول 56 متر بر روی خودروها تعمیر پل به دلیل آسیب وارده به آن بر اثر تردد خودروها عنوان شده است.

با آغاز عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه از اردیبهشت ماه امسال این پل بر روی خودروها بسته شد. با بسته شدن پل ناجیان ، پل شناوری در مجاورت آن بر روی رودخانه کرخه مستقر شد.

پل ناجیان بخش مرکزی و بخش فتح المبین شهرستان شوش را به هم وصل می کند که علاوه برمسیر کاروان راهیان نور مسیر ارتباطی استان خوزستان با استان ایلام و نیز دسترسی به نوار مرزی با کشور عراق را فراهم می کند.

این پل نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار