تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۵۹۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکستگی خط انتقال آب شهر بیدروبه اندیمشک برطرف شد
مشکل شکستگی خط انتقال آبرسانی به شهر بیدروبه و سه روستای همجوار آن برطرف شده است
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اندیمشک گفت: مشکل شکستگی خط انتقال آبرسانی به شهر بیدروبه و سه روستای همجوار آن برطرف شده است.

منصور موسایی افزود:باتوجه به فصل کاشت محصولات کشاورزی، شکستگی این لوله بر اثر اصابت وسایل کشاورزی با خط لوله بوجود آمده بود که با تلاش گروه تعمیر این اداره مرمت شد.

وی بیان کرد:این خط انتقال به طول 30 کیلومتر آب شرب شهر بیدروبه و 3 روستای همجوار آن را از چاه عمیق شهرک صنعتی دوکوهه تامین می نماید و بیش از 900 خانوار را از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند ساخته است.

موسایی همچنین با اشاره به نصب سه شیر فلکه جدید در مجتمع آبرسانی 21 روستای امیرسیف گفت: تعویض شیرفلکه ها در راستای جلوگیری از هدر رفت آب بدلیل فرسودگی شیرهای قبل انجام شد.

وی به طرح تعویض شبکه توزیع آب شرب دوکوهه از سوی امور آبفا روستایی شهرستان اندیمشک نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در 2 فاز انجام خواهد شد که احداث ساختمان و ایستگاه به عنوان فاز اول در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.

موسایی افزود: در فاز دوم نیز 14 کیلومتر شبکه توزیع اجرا می شود.

پروژه تعویض شبکه داخلی دو کوهه در راستای شکستگی های مکرر، کاهش کیفیت و افت فشار آب شرب اهالی این منطقه در حال انجام است.

موسایی همچنین از تلاش مستمر برای افتتاح فاز اول تاسیسات جامع آبرسانی آب شرب شهرک دوکوهه در دهه فجر خبر داد و گفت:این تاسیسات در زمینی به مساحت چهارهزار متر و زیربنای هزارمترمربع شامل یک باب مخزن بزرگ بتنی یک هزار و 500مترمکعبی ذخیره ساز آب، یک باب ایستگاه پمپاژ با چهار دستگاه پمپ افقی و دیزل ژنراتور، یک باب ساختمان کلرزنی با تجهیزات و متعلقات لازم و یک باب ساختمان نگهبانی می باشد.

به گفته وی با بهره برداری از این پروژه بیش از چهار هزار نفر ساکنان شهرک دوکوهه از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار