تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۵۹۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتبال ‌حفاری و استقلال رامشیر چه بود؟
ناظر فدراسیون فوتبال با اشاره به نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های ملی حفاری و استقلال رامشیر در لیگ دسته سه کشور گفت: پیش از آغاز نیمه دوم این بازی متوجه شدم که نیروی انتظامی محل بازی را ترک کرده است و منتظر هم ماندیم که برگردند ولی نیامدند و نیمه دوم هم برگزار نشد. 

عبدالسلام رضازاده در خصوص نیمه‌تمام ماندن بازی دو تیم ملی‌حفاری و استقلال رامشیر در لیگ دسته سه کشور که روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد، اظهارکرد: همان‌طور که می‌دانید طبق قانون و مقررات فوتبال، پیش از بازی حضور کادر پزشکی، آمبولانس و نیروی انتظامی در کنار زمین ضروری است و در غیر این‌صورت نیز نماینده فدراسیون نمی‌تواند اجازه انجام بازی را بدهد.

وی بیان کرد: قبل از آغاز بازی با هماهنگی حفاری، تیم میزبان، این امکانات و همچنین نیروی انتظامی در کنار زمین آماده بودند و نیمه اول هم انجام شد اما پیش از آغاز نیمه دوم متوجه شدم که نیروی انتظامی کنار زمین حضور ندارد و آن‌ها بدون هماهنگی و اطلاع قبلی، محل بازی را ترک کرده بودند.

ناظر فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما تلاش کردیم که نیروی انتظامی به محل برگردد و حتی منتظر این اتفاق هم ماندیم ولی وقتی متوجه شدیم که نیروی انتظامی دیگر به کنار زمین برنمی‌گردد، بازی نیمه‌تمام اعلام کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که علت ترک محل بازی از سوی نیروی انتظامی چه بود؟ گفت: من در این خصوص از باشگاه ملی حفاری سوال پرسیدم، اما خود آن‌ها هم می‌گفتند که علت را نمی‌دانند و من هم در نهایت متوجه نشدم که مشکل کجا بود. خدا را شکر می‌کنم که پیش از آغاز نیمه دوم متوجه عدم حضور نیروی انتظامی شدم و نگذاشتم که بازی ادامه پیدا کند، چرا که اگر اتقاقی رخ می‌داد، من باید پاسخ می‌دادم.

رضازاده بیان کرد: من به عنوان نماینده فدراسیون بر اساس قوانین و مقررات باید گزارشی در این خصوص تهیه کنم که این گزارش در حال آماده شدن است و سپس نیز آن را به فدراسیون ارسال می‌کنم و تصمیم در خصوص نتیجه بازی بر عهده فدراسیون است.

وی عنوان کرد: من در طول 30، 40 ساله ورزشی‌ام برای اولین بار است که شاهد چنین اتفاقی هستم و می‌بینم که نیروی انتظامی بدون اطلاع قبلی محل بازی را ترک می‌کند. نمی‌دانم به چه علتی آن‌ها این کار را انجام داده‌اند. باشگاه حفاری هم به من گفت که نسبت به این موضوع بی‌اطلاع است ولی این‌که اگر اطلاع داشته‌اند یا چیزی بین آن‌ها رد و بدل شده است، از آن خبر ندارم. هنوز هم برایم جای سوال و ابهام است که چرا این اتفاق افتاد.

 پیش از این نیز بازی تیم ملی‌حفاری در هفته نخست لیگ دسته سه کشور برابر جنوب باغملک، باتوجه به عدم پرداخت پول ورودی مسابقات از سوی باشگاه حفاری برگزار نشده بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار