تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۵۹۶۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:
ناکارآمدی سیستم اداری کشور محصول ضعف آموزش و پرورش است
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ناکارآمدی سیستم اداری کشور محصول ضعف آموزش و پرورش است.

مهدی رفیعی دهکردی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: مبنای حرکت آموزش و پرورش خوزستان سند تحول بنیادین است.

وی افزود: ناکارآمدی سیستم اداری کشور محصول ضعف در سیستم آموزش و پرورش است و باید با اجرای طرح تحول بنیادین این ضعف را برطرف کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نخستین رسالت آموزش و پرورش تربیت عبادی اعتقادی و اخلاقی است، گفت: انسان‌هایی که توسط آموزش و پرورش تربیت می‌یابند باید معرفت کامل نسبت به دین پیدا کرده و سیره قرآن و اهل بیت را بشناسند.

رفیعی دهکردی با بیان اینکه اگر جامعه اخلاقی داشته باشیم مشکلات حل خواهد شد، عنوان کرد: تربیت سیاسی و اجتماعی بُعد دوم اولویت آموزش و پرورش بوده و این مسأله یک نیاز انکار ناپذیر برای کشور است.

وی افزود: محور سوم، محور اقتصادی و حرفه‌ای است. کشور در مقوله اقتصاد با مشکلات فراوانی مواجه است و تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است که بدون تردید آموزش و پرورش می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحقق آن ایفا کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تربیت یک امر عالمانه است، گفت: باید با استفاده از متدهای نوین و پرهیز از روش‌های منسوخ و نخ‌نما در راستای تربیت موفق و علمی عمل کرد.

رفیعی دهکردی اظهار کرد: بحث سخت‌افزار ضرر فراوانی به آموزش و پرورش وارد کرده و این مسأله ما را از توجه به مغزافزار دور کرده است.

وی به اعتراض فرهنگیان بندر ماهشهر به انتصاب مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مسائل دارد به تفکر خطرناکی تبدیل می‌شود. همه باید فارغ از مسائل قومیتی برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
نه انشالله امسال با این شیوه ای که مدیرکل محترم درجذب نیروهای حق التدریسی ارایه دادند دیگه هیچ مشکل اموزشی دراستان نخواهیم داشت وقتی متولیان اموزش وپرورش چنین قاطعانه کمرهمت برای نابودی فرهنگ استان خوزستان بسته اند دیگرهیچ حرفی برای گفتن نیست هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
:
:
:
آخرین اخبار