تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۵۹۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعید عبدولی :حتی هزینه رفت و آمد به اردوهای تیم ملی پرداخت نمی شود
سعید عبدولی گفت:توقع داریم حمایت مالی بیشتری از کشتی گیران انجام شود، به‌ویژه اینکه هزینه رفت و آمد به اردوهای تیم ملی نیز پرداخت نمی شود

سعید عبدولی درباره نتیجه انتخابات ریاست هیئت کشتی، اظهار کرد: به نظر من حق آقای مرعشیان بود که باز هم بر صندلی ریاست هیئت استان تکیه بزند و معمولاً در کشور ما این‌گونه است که به مدیران اعم از ریاست جمهوری و رده‌های پایین‌تر 8 سال فرصت می‌دهند تا کارهای ناتمام خود را تمام کنند که به نظرم برای هیئت کشتی استان هم باید به مرعشیان فرصت بیشتری داده می‌شد که همین‌گونه شد.

قهرمان اندیمشکی کشتی فرنگی که به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی استان حضور داشت، گفت: مرعشیان زحمات زیادی کشیده بود و برای پیروزی مجدد وی در انتخابات به او تبریک می‌گویم و امیدوارم با اقدامات و تلاش‌هایش بتواند کشتی استان را که در اوج قرار دارد، از این هم بالاتر ببرد.

وی درباره انتظارات کشتی گیران خوزستانی به‌ویژه قهرمانان این رشته در استان از ریاست هیئت کشتی، بیان کرد: توقع داریم حمایت مالی بیشتری از کشتی گیران انجام شود، به‌ویژه اینکه هزینه رفت‌وآمد به اردوهای تیم ملی نیز پرداخت نمی‌شود و به‌طور مثال من در دوازده سال اخیر برای رفتن به اردوهای تیم ملی هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده‌ام که این موضوع برای ورزشکاری که شغل دیگری ندارد آزاردهنده است.

عبدولی افزود: ریاست کشتی باید برای شغل ورزشکاران نیز فکری بکند، زیرا اگر کشتی گیران منبع درآمد ثابتی داشته باشند عملکرد بهتری ارائه خواهند داد و در مسابقات با تمرکز بیشتری روی تشک می‌روند.

وی بیان کرد: امیدوارم با تلاش‌های رئیس هیئت در دوره جدید، شاهد مدال‌آوری‌های بیشتر در عرصه‌های کشوری و جهانی توسط کشتی‌گیران خوزستانی باشیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
نرويد بهتر. حداقل بودجه ورزش را هم بخورند شايد سير شدند.
:
:
:
آخرین اخبار