تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۶۰۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی محقق شد:
رشد 5 صدری و رکورد تولید شمش در شرکت فولادخوزستان
تولید شمش طی دی‌ماه به رقم ۳۲9هزار تن رسید و رکورد ارسال محصول صادراتی به 253هزارتن رسید که هر دو رقم ، رکوردهای تازه درتولید و ارسال ماهانه فولادخوزستان محسوب می شوند. رکورد تولید ماهیانه فولاد برای سومین مرتبه در سال جاری ارتقاء یافته است.
رشد 5 صدری و رکورد تولید شمش در شرکت فولادخوزستان
خوزنیوز: شرکت فولاد خوزستان درادامه روند روبه رشد تولید وعرضه فولاد موفق شد برای سومین بار طی سال جاری رکورد ماهیانه خود را بهبود بخشد و با تولید 3میلیون و یکصد وچهل وچهار هزارتن شمش تا پایان دی ماه به رشد 5 درصدی در محصول نهایی دست یابد.

روابط عمومی فولادخوزستان با انتشار اطلاعیه ای در آستانه دهه و جشن های سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی ،ضمن  تبریک این مناسبت به کارکنان تلاشگر این شرکت اعلام کرد: تولید شمش طی دی‌ماه به رقم ۳۲9هزار تن رسید و رکورد ارسال محصول صادراتی به 253هزارتن رسید که هر دو رقم ، رکوردهای تازه درتولید و ارسال ماهانه فولادخوزستان محسوب می شوند. 

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید  شرکت فولاد خوزستان گفت: رکورد تولید ماهیانه فولاد برای سومین مرتبه در سال جاری ارتقاء یافته است.

اشکانی پور افزود: رکورد پیشین تولید ماهانه مربوط به شهریور ماه امسال با31 روز کاری، به میزان ۳28هزار و 384 تن بوده که هم اکنون در سی روز دی ماه پشت سر گذشته شده است.

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید تصریح کرد: رشد 5 درصدی تولید ده ماهه فولادخوزستان نسبت به مدت مشابه در سال قبل درحالی است که تاکنون اهداف برنامه ای امسال شرکت نیز کاملا محقق شده است.

اشکانی پور خاطرنشان کرد: این رکوردشکنی و موفقیتها بیانگر تلاش، همدلی و البته دانش فنی کارکنان تلاشگر و متخصص شرکت فولاد خوزستان، در راستای رسیدن به "اقتصاد مقاومتی" است.
رشد 5 صدری و رکورد تولید شمش در شرکت فولادخوزستان

رشد 5 صدری و رکورد تولید شمش در شرکت فولادخوزستان

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عادل
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
رشد تولید هیچوقت ملاک خوب بودن نیست
رشد سودآوری مهمه
بگید به چه قیمتی دارید رشد تولید میکنید
اگه سود بیشتری کردید اون مهمه
وگرنه هر شرکتی میتونه رشد تولید داشته باشه اونم تو محیط کلاسیک فولاد که سهم بازار مشخصی داره
بگید چقدر سود بیشتری کردید اینطوری یه که موفق بوده اید
:
:
:
آخرین اخبار