تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای بحیر 2 شهرستان باوی
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی از توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای بحیر 2 در این شهرستان خبرداد و گفت: عملیات تعویض لوله‌های فرسوده شبکه توزیع آب شرب این روستا انجام و 1500 متر لوله کارگزاری شد. 
  
صادق باوی اظهار کرد: توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای بحیر2 در شهرستان باوی در راستای تامین آب خانوارهای جدید ساکن شده در این روستا انجام و به اتمام رسید. 
  
وی افزود: عملیات تعویض لوله‌های فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای بحیر دو انجام و در این زمینه 1500 متر لوله با اقطار 125، 75 و 63 اینچ کارگزاری شد. 
  
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی تصریح کرد: عملیات تعویض شبکه توزیع توسط کارکنان این امور و در راستای بهبهود کیفی و کمی آب شرب اهالی این روستا انجام شد تا خانوارهای جدید ساکن شده در این روستا از آب شرب با کیفیت مناسب بهره‌مند شوند. 
  
باوی عنوان کرد: بخشداری مرکزی شهرستان باوی در راستای تامین لوله‌های مورد نیاز برای اجرای این عملیات حمایت و همکاری لازم را انجام و لوله‌های مورد نیاز را تامین کرد. در این زمینه با کارگزاری 1500 متر شبکه توزیع رضایتمندی اهالی روستای بحیر دو جلب شد. 
  
وی با بیان این‌که آب شرب این روستا از تاسیسات آبرسانی روستایی دهستان عنافچه و از محل رودخانه کارون تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: روستای بحیر دو از توابع دهستان عنافچه واقع در بخش مرکزی است و جمعیتی بالغ بر 106 خانوار ( 587 نفر) را تحت پوشش دارد که با تلاش‌های انجام گرفته شاهد بهبود کمی و کیفی آب آن هستیم. 
:
:
:
آخرین اخبار