تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۶۰۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر در مجلس خبر داد:
تخلیه پسماند سمی در رودخانه کارون توسط یکی از شرکت‌های فعال در اطراف اهواز
تخلیه پسماند سمی در رودخانه کارون توسط یکی از شرکت‌های فعال در اطراف اهوازنماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: یکی از شرکت‌های تولید کننده قیر در اطراف اهواز پسماند سمی خود را در رودخانه کارون تخلیه می‌کند.

عبدالله سامری دقایقی پیش اظهار کرد: در روستای بیوض از توابع شهر اهواز شرکتی وجود دارد که در مسیر آب کارون در محدوده جنوب خوزستان و شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان قرار دارد.

وی افزود: این شرکت موادی سمی را از پتروشیمی آبادان یا جای دیگری می‌گیرد و با اضافه کردن مواد دیگر به آن، تبدیل به قیر می‌کند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: این شرکت به هر دلیلی این مواد سمی را در رودخانه کارون تخلیه می‌کند و چون حجم این مواد سمی زیاد است، بخش سنگین آن در آب رودخانه کارون ته‌نشین می‌شود و قسمتی دیگر از آن به سوی رودخانه بهمنشیر آبادان و خرمشهر حرکت می‌کند.

وی افزود: تعدادی از مردم ساکن محدوده شادگان نیز به بنده اعلام کردند که در پی این مواد سمی آنها نیز آسیب دیدند.

سامری عنوان کرد: این مواد سمی در حال پیشروی به سمت خرمشهر و به قصد رودخانه بهمنشیر آبادان است که از آن به عنوان فاجعه سمی باید نام برد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
United States of America
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
1
این افشاگری باید با طرح دادخواست و قضایی شدن اون یگیری سازمان محیط زیست و ارگان های مربوطه به سرانجام برسه وگرنه در حد حرف کافی نیست اصلا
:
:
:
آخرین اخبار