تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۶۰۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
79 پروژه توزیع برق در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 79 پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در مناطق مختلف استان و با مجموع سرمایه‌گذاری 380میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید . 
  
رضا غضنفری اظهار کرد: برای طراحی و اجرای 79 پروژه حدود 380 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که در 23 نقطه استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند. 
  
وی افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر، مسجدسلیمان، ایذه، رامهرمز، هفتگل، باغملک، دشت آزادگان، گتوند، شوشتر، شوش، اندیمشک، دزفول، الوارگرمسیری، صفی آباد، شادگان، اروند کنار، اندیکا، بهبهان، ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان از مناطقی هستند که به مناسبت دهه فجر پروژه‌های برقی در آن‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید. 
  
غضنفری تصریح کرد: این پروژه‌ها در زمینه کاهش تلفات، توسعه شبکه، اصلاح شبکه، روشنایی معابر و کاهش بار شبکه بوده و امید است به این ترتیب در تابستان 97 شاهد برق پایدارتری برای تمامی نقاط استان به ویژه مناطقی که قرار است این طرح‌ها در آن مناطق اجرا شوند، باشیم. 
  
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان میزان اشتغالزایی در طول زمان طراحی، ساخت و  اجرای 79 پروژه برقی را تعداد 762 نفر عنوان کرد. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار