تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۶۰۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:
فاز دوم جاده آبادان - اروندکنار در حال تکمیل شدن است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی فاز دوم جاده آبادان - اروندکنار تکمیل می شود
فاز دوم جاده آبادان - اروندکنار در حال تکمیل شدن استنماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی فاز دوم جاده آبادان - اروندکنار تکمیل می شود.

عامر کعبی افزود: در شهر مرزی اروندکنار اگر بخواهیم نگاهمان بر مبنای توسعه پایدار و محور ترانزیت باشد، باید زیرساخت ها را اولویت قرار دهیم.

وی اظهار کرد: با نگاه به آینده باید موضوع استفاده از ظرفیت های کشاورزی و بنادر در اروندکنار و چوئبده به عنوان محور صادرات و تجارت قرار گیرد.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده آبادان به اروندکنار در حدود ۴۳ کیلومتر طول دارد و تاکنون ۶ کیلومتر نخست آن دو بانده شده و به بهره برداری رسیده است.

کعبی ضمن اشاره به جذب اعتبارات مناسب برای تکمیل هفت کیلومتر بعدی جاده آبادان به اروندکنار  افزود: به زودی شاهد تکمیل فاز دوم این جاده خواهیم بود.

وی اظهار کرد: متاسفانه برای بهبود کیفیت جاده اروندکنار به سمت یادمان والفجر۸، ردیف اعتبای ملی در نظر گرفته نشده است.

به گفته وی، بیش از ۲۵ سال است که وزارت راه وعده دوبانده کردن این جاده را داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای تکمیل این جاده از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان منطقه آزاد اروند، پیگیری هایی انجام شده که امید می رود با جذب اعتبارات و انجام اقدمات مناسب، این جاده هر چه سریع تر تکمیل شود.

کعبی افزود: به طور حتم با تکمیل فاز دوم این جاده به طول هفت کیلومتر، روند بهبود و دوبانده شدن جاده سرعت بیشتری پیدا می کند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در این جاده بارها شاهد تصادفات و حوادث دلخراشی بودیم که امید می رود با اختصاص اعتبارات ملی، کار تکمیل این جاده در اولویت قرار گیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار