تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۶۰۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سهمیه کشتی‌گیران خوزستان برای شرکت در کلاس مربی‌گری افزایش یافت
نائب رئیس تیم ملی کشتی بانوان گفت: مجوز ۱۰ شرکت‌کننده از ورزشکاران خوزستانی در این اردو صادر شد و همچنین کشتی گیران این استان می‌توانند نفرات بیشتری نسبت به سهم خود در کلاس مربی‌گری که برگزار می‌کنیم داشته باشند.

مریم منظمی  در مراسم اختتامیه اردوی تیم ملی کشتی بانوان که دوشنبه در سالن ورزشی کانون فرهنگی آزادگان آبادان برگزار شد، اظهار داشت: دختران حاضر در این تیم اولین سرمایه‌های ملی کشتی کشور هستند.

وی بابیان اینکه 33 نفر از 16 استان کشور در این اردو حاضر شدند، عنوان کرد: 10 نفر متشکل از سرمربی، مربی، پزشک و کادر سرپرستی،  کادر مدیریتی این اردو را تشکیل دادند.

منظمی افزود: شاید این اردو خدمتی به ورزش منطقه آزاد اروند نبوده و یک زحمتی ایجاد کرده باشد اما میهمان‌نوازی مردم این منطقه علی‌رغم مشکلات و هوای ناپاک موجود بسیار خوب بود.

نائب رئیس تیم ملی کشتی بانوان گفت: مجوز 10 شرکت‌کننده از ورزشکاران خوزستانی در این اردو صادر شد و همچنین کشتی گیران این استان می‌توانند نفرات بیشتری نسبت به سهم خود در کلاس مربی‌گری که برگزار می‌کنیم داشته باشند.

وی اظهار داشت: این اردو که از 7 بهمن‌ماه در آبادان آغاز شد تا روز 16 بهمن ادامه داشت، اولین اردوی آمادگی تیم ملی بانوان در رشته کشتی کلاسیک کشور محسوب می‌شود.

منظمی بیان کرد: برای رسیدن به شرایط فعلی با برنامه پیش رفتیم و امروز توانستیم تیمی از بانوان را در کشتی به سرمربیگری "آنا واسلینکو" که از قهرمانان کشتی بانوان اکراین و حتی دنیا  است داشته باشیم.

وی افزود: پوشش بانوان کشتی ما در مسابقات جهانی به همان شکلی است که در اردو داشتند چراکه این پوشش مصوب کشتی کلاسیک است و در مسابقات جهانی نیز همه شرکت‌کنندگان با همین پوشش حضور میابند.

نائب رئیس تیم ملی کشتی بانوان عنوان کرد: این تیم در رده سنی بزرگ‌سالان و در 6 وزن شامل وزن‌های 50 تا 70 کیلو قرار دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار