تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۶۰۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده بسیج شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان مطرح کرد:
بهره برداری از پروژه آبرسانی روستاهای شیمن و چهار ده
فرمانده بسیج شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: پروژه‌های جهادی آب‌رسانی به روستاهای سخت گذر و فاقد آب شرب، 3 سال است که آغازشده و در سومین گام آب شرب به روستاهای شیمن و چهارده رسید.

علیداد کیانی در حاشیه افتتاح پروژه آب‌رسانی به روستای شیمن و چهار ده که با حضور مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های جهادی آب‌رسانی به روستاهای سخت گذر و فاقد آب شرب، 3 سال است که آغازشده و در سومین گام آب شرب به روستاهای شیمن و چهارده رسید.

وی افزود: روستای شیمن 35 خانوار با جمعیتی بالغ‌بر 211 نفر و روستای چهار ده 40 خانوار با جمعیتی بالغ‌بر 150 نفر را تحت پوشش دارند که در قالب طرح جهادی از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند.

فرمانده بسیج شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان عنوان کرد: پیش از افتتاح این پروژه اهالی این روستاها آب موردنیاز خود را با طی کردن مسافت طولانی و حمل آب به‌وسیله احشام از چشمه‌ها تأمین می‌کردند.

کیانی با اشاره به عملیات اجراشده در پروژه آب‌رسانی به روستای شیمن گفت: برای آب‌رسانی به این روستا 3 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع کارگزاری و عملیات بهسازی و لایروبی مخزن 50 مترمکعب این روستا توسط جهادگران بسیج الغدیر انجام شد.

فرمانده بسیج شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان بیان کرد: به‌منظور تأمین آب روستای چهار ده شهرستان ایذه نیز 5/3 (سه و نیم) کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و کارگزاری شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار