تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۶۰۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتاق بازرگانی اهواز:
قطر فرصتی نو برای توسعه بازار ایران است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به اینکه قطر فرصتی نو برای توسعه بازار ایران است، گفت: واحدهای تولیدی لازم است بازار قطر را هدف قرار دهند و باید از فرصت ایجاد شده ناشی از قطع ارتباط کشور قطر با امارات و عربستان، نهایت استفاده را کرد. 
  
شهلا عموری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تولیدات قطر 2018 و حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه، اظهار کرد : کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنایع و تولیدات قطر – 2018 با حضور نمایندگان خوزستانی، تجار قطری و سفرای کشورهای چین، هند، لیبی، قزاقستان، مراکش و... روز سه شنبه 17 بهمن ماه در دوحه پایتخت قطر افتتاح شد . 
  
وی با بیان این‌که قطر فرصتی نو برای توسعه بازار ایران است، افزود: 9 شرکت خوزستانی در فضایی به مساحت 160 متر به همت اتاق بازرگانی اهواز در این نمایشگاه تولیدات خود را عرضه می‌کنند. 
  
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز تصریح کرد: ایجاد فرصت تجارت مستقیم با قطر، زمینه سازی مناسب برای ارتباط با شرکت‌های خصوصی و دولتی و دیدار با تصمیم گیرندگان اصلی در صنعت جهان، از مزایای حضور در این نمایشگاه است و باید به این امر توجه شود. 
  
عموری عنوان کرد: امیدواریم در این نمایشگاه شاهد عقد قراردادهای جدید و ثبت شرکت‌هایی از خوزستان در آن کشور باشیم و در گسترش تعاملات با کشور قطر اقدامات موثرتری را انجام دهیم. 
  
وی با اشاره به ارتباطات مناسب اقتصادی ایجاد شده میان ایران و قطر خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی قطعا چالش‌های صادراتی را می‌دانند و لازم است بازار قطر را هدف قرار دهند و باید از فرصت ایجاد شده ناشی از قطع ارتباط کشور قطر با امارات و عربستان که حدود یک سوم واردات قطر از این کشورها بود، نهایت استفاده را کرد. 
  
کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنایع و تولیدات قطر از تاریخ 6 الی 8 فوریه 2018 برابر با 17 لغایت 19 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی دوحه قطر (QNCC) برپا است. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار