تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حادثه تصادف در گتوند هفت مصدوم بر جای گذاشت
در حادثه تصادف بین خودرو پژو 405 با سمند در جاده گتوند به جنت مکان در روز دوشنبه پنج زن و 2 مرد مصدوم شدند
در حادثه تصادف بین خودرو پژو 405 با سمند در جاده گتوند به جنت مکان در روز دوشنبه پنج زن و 2 مرد مصدوم شدند.

حادثه تصادف در گتوند هفت مصدوم بر جای گذاشت

در این حادثه خودروی سواری پژو از سمت گتوند به سمت شوشتر و سواری سمند از مسیر مقابل در حال حرکت بودند که پس از تصادف 7 سرنشین این 2 خودرو شامل سه زن 33،59 و 30 ساله، 2 مرد 36 و 64 ساله و 2 دختر بچه 7 و سه ساله مصدوم شدند.

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند با بیان اینکه این حادثه در ساعت 16:45 دقیقه عصر دوشنبه به این مرکز اعلام شد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع نیروهای فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

عیسی بشیری افزود:مصدمان این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: پس از اقدام درمانی اولیه بر روی مصدومان حادثه، 2 مصدوم مرد 36، 64 ساله ،2زن 59 و33 ساله و دختر بچه هفت ساله به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند.

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند ادامه داد: 6 نفر از مصدومان سرنشینان خودرو سواری سمند و یک نفر از مصدومان سرنشین پژو بوده است.

علت حادثه از سوی پلیس راه در حال بررسی است.

هفتم بهمن ماه امسال نیز در حادثه تصادف بین سواری پژو 405 با پیکان در محور گتوند - جنت مکان 9 نفرمصدوم شدند.

جاده گتوند به سه راهی گتوند- شوشتر-دزفول که جاده ای کم عرض می باشد به دلیل ترافیک سنگین و پیچ های زیاد یکی از جاده های حادثه خیز خوزستان به شمار می آید.

عملیات چهاربانده کردن مسیر ورودی گتوند به شهر جنت مکان، آذرماه 1394 آغاز شد و قرار بود ظرف مدت هشت ماه به بهره برداری برسد، ولی این طرح با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام رها شده است.

شهروندان زیادی از شهرها و روستاهای شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از وضعیت نامناسب و حادثه خیز این جاده، خواستار رسیدگی و تکمیل این پروژه از سوی مسئولان و دستگاه های ذیربط شدند.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد. 
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
سرنشینان خودروی سمند خانواده من بودند،سرنشینان پژو دو نفر بودند یک مرد و یک زن که هیچ نسبتی هم با اون آقا نداشته و راننده حالت طبیعی نداشت و تمام مسیر رو خلاف(رامسید)اومده و مقصر صد در صد بوده،منتهی الآن پدر من بخش آی‌سی‌یو بستریه و اون از خدا بیخبر داخ ول میگرده
:
:
:
آخرین اخبار