تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۶۱۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجتی در تشریح نشست ویژه رسیدگی به ریزگردهای خوزستان با حضور رئیس مجلس:
2 نفر از نمایندگان در شورایعالی ریزگرد شرکت می‌کنند
وزیرجهاد کشاورزی گفت: مشکلاتی در ارتباط با بحث تخصیص آب محیط زیست و تالاب‌ها وجود داشت که با نظر مثبت وزیر نیرو بنا شد که پیگیری شود و آب لازم تخصیص پیدا کند.

محمود حجتی در تشریح نشست ویژه رسیدگی به ریزگردهای خوزستان با حضور رئیس مجلس، نمایندگان و مسئولان مربوط دولتی، اظهار داشت: در این جلسه دکتر لاریجانی لطف کردند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان استان خوزستان حضور داشتند و بخش اعظمی از جلسه مربوط به بحث ریزگردها بود.

وزیرجهاد کشاورزی بیان کرد: با توجه به شدتی که ریزگردها در استان خوزستان پیدا کرده، مشکلاتی در ارتباط با بحث تخصیص آب محیط زیست و تالاب‌ها وجود داشت که با نظر مثبت وزیر نیرو بنا شد که پیگیری شود و آب لازم تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه مقرر شد تا عملیات اجرایی شدت یابد، افزود: اکنون عازم اهواز هستیم و امیدواریم که بتوانیم هر چه بیشتر کار را سرعت بخشیم.

حجتی با اشاره به اینکه نهال کاری در 3 الی 4 سال آینده نتیجه می‌دهد، ادامه داد: موضوع مرطوب سازی را هرچه سریعتر انجام دهیم آن منطقه عاری از ریزگرد می‌شود.

وزیر جهاد کشاوری گفت: در ارتباط با بقیه مناطق نیز مسائلی مانند کنترل شن‌های روان و مالچ پاشی مطرح شد که امیدواریم در چهارچوب منابع بتوانیم این اقدامات را نیز انجام دهیم.

وی در خصوص  بحث حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شورایعالی ریزگرد که در محیط زیست تشکیل می‌شود نیز بیان کرد:  بنا شد هر وقت که جلسه این شورا تشکیل می‌شود 2 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در آن شورایعالی حضور داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در خصوص وضعیت کم آبی، بی آبی و مسائل مربوط به کشت‌های پیش رو نیز بنا شد تا اقدامات لازم انجام شود و نتیجه آن را در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار دهیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
اینها اخبار خوبی هستند و باید ادامه داشته باشن وگرنه بازم همون آش و همون کاسه است
کارا باید پیگیری بشه تا برسه به نتیجه
نه یکسال بلکه تا 5 سال تا ده سال تا هر وقت حل بشه
:
:
:
آخرین اخبار