تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۶۱۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز مسابقات بین‌المللی شطرنج "جام کارون" در اهواز از امروز
رقابت‌های بین‌المللی شطرنج "جام کارون" از امروز (شنبه) با حضور 21 کشور در اهواز آغاز می‌شود. 

مزدک ارزانی، مسوول برگزاری مسابقات هیات شطرنج استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از امروز با حضور 21 کشور خارجی در اهواز آغاز می‌شود و به مدت پنج روز نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که مسابقات در سه جدول و به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: 30 شطرنج‌باز خارجی و 220 شطرنج‌باز ایرانی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

مسوول برگزاری مسابقات هیات شطرنج خوزستان با بیان این‌که شطرنج‌بازان تراز اول خارجی در این رقابت‌ها حضور دارند، عنوان کرد: در جدول A شاهد حضور شطرنج‌بازان خوبی از کشورهایی همچون فرانسه، ارمنستان و هند هستیم.

وی با اشاره به حضور استاد بزرگ‌های ایرانی در این مسابقات نیز گفت: احسان قائم‌مقامی، مسعود مصدق‌پور، پوررمضان‌علی، شاهین لری‌زنگنه، همایون توفیقی و حسن عباسی‌فر در این مسابقات حضور دارند. همچنین مهدی حسینی‌پور استاد بین‌المللی خوزستان و سعید بنی‌رشید دیگر ورزشکار استان، همراه با دیگر استاد بزرگ‌های ایرانی در جدول A این رقابت‌ها با حریفان خارجی خود رقابت می‌کنند.

ارزانی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها از ساعت 16 امروز (شنبه) با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین مسوولان فدراسیون برگزار می‌شود و مسابقات نیز از ساعت 17 آغاز خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار