تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۶۱۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از جاذبه‎های گردشگری اهواز در ترکیش ایرلاین
رییس خطوط هواپیمایی ترکیش در ایستگاه اهواز گفت: با هدف نشان دادن جاذبه‌های گردشگری اهواز و تشویق جذب گردشگران خارجی تبلیغ این شهرستان از دو هفته گذشته در ترکیش آغاز شده است. 

کیارش شیرانی اظهار کرد: براساس توافق‎نامه‎ای که چندی پیش میان مدیران ارشد خطوط هواپیمایی ترکیه و سازمان میراث فرهنگی ایجاد شد چهار شهر از ایران تبلیغات خود را  در خطوط این هواپیمایی آغاز کرده بودند.  

او ادامه داد: با پیگیری‎هایی که در اهواز انجام شد تلاش کردیم که اهواز را نیز به مجموعه این چند شهر ایران اضافه کنیم که در نهایت این مهم رخ داد.  

رییس خطوط هواپیمایی ترکیش در ایستگاه اهواز بیان کرد: جاذبه‎های این پنج شهر در کنار جاذبه‎های چند شهر دیگر از سایر کشورهای جهان، در طول مسیر پرواز که عمدتاً مسیرهای آمریکایی و اروپایی هستند و گردشگر بیشتری را در خود جای می‎دهند، به صورت کلیپ روی مانیتورهای پشت هر صندلی به نمایش درمی‎آیند و تبلغ می‎شوند.  

او افزود: معرفی این شهرها شامل تبلیغات کوتاهی است که عکس‎ها و فیلم‎های آن از سوی سازمان میراث فرهنگی در اختیار خطوط هواپیمایی ترکیه قرار گرفته‎ است.  

شیرانی گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری اهواز در کنار زیرساخت‌های موجود و نیز آثار فرهنگی ‌تاریخی، فرهنگ و آداب و رسوم دوست داشتنی اهوازی‎ها و مهمان‌نوازی آن‌ها مواردی هستند که مسافران در این کلیپ‎های تبلیغاتی نظاره‎گر هستند.  

رییس خطوط هواپیمایی ترکیش در ایستگاه اهواز تاکید کرد: تبلیغ جاذبه‎های گردشگری در درون هواپیما با توجه به این‎ که گردشگران و مسافران به صورت مستقیم آن را مشاهده می‎کنند جنبه کاربردی بیشتری را دارا است.   

او خاطرنشان کرد: معرفی این پنج شهر به صورت رسمی آغاز شده است و از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیه این پنج شهر کشورمان تبلیغ می‌شوند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
GERMANY
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
میگم میشه بیشتر توضیح بدین مثلا بیان اهواز برن کدوم جاذبه و زیباییشو ببینن ،شایدم منظورتون حجم دیدنی و شگفت انگیز خاکی که میاد هست...
:
:
:
آخرین اخبار