تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۶۱۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
چهارمین سفر وزیر ورزش به خوزستان در سال جاری
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از سفر وزیر ورزش، چهار معاون او و 51 رییس فدراسیون به استان خبرداد و گفت: تاکنون حضور این چنینی مسوولان ورزش کشور در خوستان سابقه نداشته است و باید بهترین بهره را ببریم. 

افشین حیدری با اشاره به سفر وزیر ورزش، چهار معاون او و 51 رییس فدراسیون به خوزستان، اظهار کرد: روز پنج‌شنبه هفته جاری میزبان این عزیزان هستیم و طی جلسه‌ای که داریم، گزارش جامعی از وضعیت ورزش استان ارائه خواهد شد. تاکنون حضور این چنینی مسوولان ورزش کشور در خوستان سابقه نداشته است و باید بهترین بهره را ببریم. این چهارمین سفر وزیر به خوزستان است و  این نشان از توجه وزیر به این استان است.

وی بیان کرد: خوزستان استانی بزرگ است که البته کمبودهای بسیار دارد و باتوجه به این‌‌که تصمیم داریم در سال‌های آینده به وضعیت خوبی در ورزش دست پیدا کنیم و این مهم نیز تنها از عهده یک نفر بر نخواهد آمد، با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم، این اقدام صورت گرفت تا مسوولان ورزش کشور از نزدیک به بررسی ورزش خوزستان بپردازند. از این به بعد نیز چنین برنامه‌هایی بیشتر مدنظر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ان‌شاءالله با حضور این عزیزان، نشست‌های خوب و ارزشمندی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار خوزستان خواهیم داشت. از برخی شهرستان‌ها نیز بازدید می‌شود و در حاشیه این نشست‌ها با بسیاری از فدراسیون‌ها تفاهم‌نامه‌های مشترک امضا می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: طبق توافقی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت ورزش و جوانان انجام داده‌ایم، سال آینده ورزش به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شورای برنامه‌ریزی خوزستان خواهد شد. قطعا با حمایت و همکاری همه دوستان می‌توان کارهای خوبی را برای پیشرفت هر چه بهتر ورزش خوزستان انجام داد. 

حیدری گفت: یکی از مشکلاتی که امروز خوزستان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، این است که در گذشته برخی مدیران به دنبال این نبودند که زخم‌ها و مشکلات ورزش استان را نشان دهند اما ما باید تا لحظه‌ای که مدیر هستیم، این مشکلات را به مرکزنشین‌ها بگوییم تا بدانند در خوزستان چه خبر است.

وی با بیان این‌که رسیدن به شرایط ایده‌آل دور از دسترس نیست، عنوان کرد: ما در خیلی از شهرستان‌های نیازمند یک کولر بودیم اما اکنون این موضوع برای ما چیزی نیست و باید وارد فاز زیرساختی شویم. از سقف اعتبارات استان نیز 24 درصد را مختص تامین و تجهیز اماکن ورزشی گذاشتیم زیرا شایسته نیست که یک سالن ورزشی از سرویس بهداشتی مناسب یا سرویس سرمایشی و کفپوش برخوردار نباشد. باید بتوانیم کارهای خوبی را در استان خوزستان در بحث زیرساختی و نرم‌افزاری انجام دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار