تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۶۱۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار هویزه خبر داد:
تکمیل پل جهادگران هویزه تا پایان فروردین 97
شهردار هویزه گفت: پل جهادگران در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان فروردین 97 به اتمام می‌رسد.

عبدالسلام ساکی صبح امروز اظهار کرد: پل جهادگران در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان فروردین 97 به اتمام میرسد.

وی با اشاره به بازنگری در مطالعات ساخت پل، گفت: پس از این بازنگری، ارتفاع دو سمت پل و تیرآهن های خریداری شده بازسازی شدند.

شهردار هویزه عنوان کرد: این پروژه در طول 4 سال اخیر تنها 40 درصد پیشرفت داشت که بلاتکلیفی و نارضایتی مردم را در پی داشت اما در حال حاضر بدون جذب یک ریال اعتبار و از طریق اعتبارات جاری شهرداری در حال اجرا است.

وی با اشاره به افزایش 3 هکتاری فضای سبز در هویزه، عنوان کرد: در سال جاری هزار نهال از نوع برهان، خرزهره، گل کاغذی و پاجوش نخل نیز در شهر کاشته شد.

ساکی گفت: امسال مساحتی حدود 2 هزار متر مربع نیز در بلوارها و پارک‌ها بذر گل و بیش از 400 متر مربع در بلوار ورودی شهر و میدان بسیج گل آلتر کاشته شد. همچنین توسعه و بهسازی ساحلی هویزه یکی از مهمترین برنامه‌های سال آینده است.

وی با بیان اینکه 12 پروژه فعال در هویزه وجود دارد، اظهار کرد: آسفالت 8 خیابان و احداث یک بوستان در مناطق تازه ساخت هویزه نیز در راستای محرومیت زدایی از این مناطق در دست اقدام است.

شهردار هویزه با اشاره به خرید دستگاه تولید سنگ فرش، جدول و بلوک ، گفت: این کار در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری هویزه است و تولید خود را تا پایان سال آغاز می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار