تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۶۱۴۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ظرفیت‎های اقامتی شوشتر در نوروز 97
دبیر ستاد خدمات سفر نوروز شوشتر با بیان این‎که زیرساخت‎ها و زمینه‎های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران آماده است، از افزایش ظرفیت‎های اقامتی این شهرستان برای نوروز 97 خبر داد. 

علی‎محمد چهارمحالی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته از سوی ستاد خدمات سفر شهرستان شوشتر برای نوروز 1396 اظهار داشت: پس از جلسات مکرری که طی ماه‎های گذشته در راستای پاکسازی و نیز رفع نقص‎های حوزه تبلیغات در شهرستان انجام شد، تعدادی کلیپ‎ و انیمیشن‎ از سوی شهرداری و شورای شهر درخصوص معرفی سازه‎های تاریخی شوشتر تهیه شد که در نوع خود حرکت جالب و منحصر به فردی محسوب می‎شود.

او گفت: همچنین از آنجا که آقای پنبه‎دانه، فرماندار شوشتر، خود عضو هیأت راهبردی سازه‎های آبی شوشتر است، عنایت ویژه‎ای به منطقه دارد و توان خود را برای آماده‎سازی این جاذبه گردشگری به کار گرفته است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر نیز در موضوع زیباسازی و گلکاری اقداماتی را ترتیب داده که درحال انجام هستند و به یاری خدا چنانچه شاهد ریزش باران رحمت الهی نیز در شهرستان شوشتر باشیم، طراوت خاصی به شهرستان دست خواهد داد و شهر آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز را پیدا خواهد کرد؛ چرا که تمامی زیرساخت‎ها و زمینه‎های لازم در شوشتر تقریباً آماده است. 

چهارمحالی ظرفیت‎‎های اقامتی شهرستان شوشتر را نسبت به‎ سال‎های قبل مطلوب‎تر توصیف کرد و افزود: امسال چندین ظرفیت اقامتی جدید از جمله هتل طبیب، هتل افضل و هتل دانشگاه به ظرفیت‎های گذشته شهرستان افزوده شده که موجب شده است تا از این نظر نیز مشکلی در شهرستان وجود نداشته باشد. 

او با اشاره به این‎که امسال در بحث پذیرایی از میهمانان و گردشگران نیز مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: در بحث پذیرایی و سرویس‎دهی به گردشگران، اماکن متعدد جدیدی وارد چرخه شده‎اند که آمادگی پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی را خواهند داشت.

دبیر ستاد خدمات سفر نوروز شوشتر از تشکیل مرکز شوشترشناسی از سوی انجمن‎های مردم نهاد برای نوروز خبر داد و اضافه کرد: این مرکز فعالیت‎هایی را برای آماده‎سازی شهرستان و اقلام تبلیغاتی برعهده خواهد داشت.

او همه این تمهیدات را نویدبخش یک نوروز خوب برای شهرستان شوشتر دانست و افزود: شوشتر یکی از قطب‎های گردشگری استان محسوب می‎شود و گردشگران و حتی کاروان‎های راهیان نوری که وارد استان می‎شوند شوشتر را به عنوان یک مکان پایلوت که دارای آثار ثبت جهانی است، برای سفر انتخاب می‎کنند تا جایی که در نوروزهای گذشته برخی سایت‎های شوشتر شش تا هفت هزار نفر در روز گردشگر به خود دیده‎اند. 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری شوشتر افزود: امسال نیز چنانچه طبیعت با ما همراهی کند و بارش رحمت الهی در شهرستان اتفاق بیفتد، سال خوبی به لحاظ گردشگری و ورود میهمانان نوروزی در شهرستان شوشتر رخ خواهد داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار