تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۶۱۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان :
قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی به خود گرفته است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که ورزش استان سال خوبی را در حال پشت سر گذراندن است، گفت: قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی به خود گرفته است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که ورزش استان سال خوبی را در حال پشت سر گذراندن است، گفت: قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی به خود گرفته است.

افشین حیدری در نشست مشترک فدراسیون‌های ورزشی که امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر ورزش و استاندار خوزستان در اهواز در حال برگزاری است، اظهار کرد: جا دارد از آقای سلطانی‌فر و استاندار خوزستان که همیشه حامی ورزش خوزستان بوده اند، قدردانی کنم. خوزستان ظرفیت‌های بسیاری دارد و اگر بگوییم قطب ورزشی ایران است به گزارف هم نگفتیم. وجود منابع انسانی و استعدادهای بسیار و همچنین بنگاه‌های اقتصادی خوب و وجود 193 تیم لیگی خوب نشان می‌دهد رمز موفقیت خوزستان، تعامل آن بوده است و همین موضوع به ما کمک می‌کند که این استعدادها به منصه ظهور برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: ما برای کارهای‌مان هدف‌گذاری کرده‌ایم و برنامه‌ریزی های خوب ما را به آینده ورزش خوزستان امیدوار می‌کند. همچنین در بخش نرم‌افزاری تلاش‌هایی در جهت پر کردن خلا بین دانشگاه و جامعه ورزش انجام شده است.

وی خطاب به روسای فدراسیون‌ها و حاضرین نیز عنوان کرد: ورزش خوزستان و قطار توسعه آن سرعت خوبی به خود گرفته است و حمایت شما دوستان کمک می‌کند تا از ظرفیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم. امسال ورزش خوزستان سال خوبی را پشت‌سر گذاشت و شاهد اتقاقات خوبی بودیم.

حیدری خاطرنشان کرد: در بحث میزبانی‌های کشوری و بین‌المللی 73 میزیان را داشتیم که در تاریخ ورزش خوزستان یک رکورد است؛ در حالی که در سال 95، 38 رویداد را میزبانی کردیم. در صورتی ورزش خوزستان بیش از این ظرفیت دارد.  سال آینده با برنامه‌ریزی منسجم می‌توانیم میزبانی‌های بیشتری را داشته باشیم. ما از گرفتن این میزبانی‌های برنامه داریم و با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با فدراسیون‌ها به دنبال این هستیم که ورزش خوزستان در شرایط بهتری قرا بگیرد.

حیدری بیان کرد: تعداد دعوت‌شدگان خوزستانی به تیم‌های ملی رشد قابل توجهی داشته است. 

وی تأکید کرد : ورزش خوزستان با حمایت شما دوستان حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. همچنین در حوزه سخت‌افزاری اتفاقان خوبی رخ داده است و پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌ها همچون زخم بر پیکره ورزش خوزستان بوده اند تا سال آینده به اتمام خواهند رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار