تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۱۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
موزه تاریخ فوتبال در شهر اهواز باید تاسیس شود
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قدمت فوتبال در شهر اهواز، خواستار تأسیس موزه تاریخ فوتبال در این شهر هستیم.

جواد کاظم نسب الباجی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز اظهار کرد: بزرگان در حق خوزستان کلمات بسیار ارزشمندی بیان کرده ولی امکاناتی که به مردم خوزستان و جامعه ورزشی این استان اختصاص داده شده بسیار ناچیز و کم بوده که در شأن مردم خوزستان نیست.

وی افزود: استان خوزستان سپر جمهوری اسلامی، مدافع کشور است. این استان متحمل همه بدبختی ها از جمله آلایندگی های نفتی، نیشکر، ریزگردها است که عدم توجه مدیران به آن باعث ایجاد ۳۵۰ هزار هکتار کانون ریزگرد شده است.

الباجی با اشاره به اینکه فقط در تابستان سال گذشته ۵۶ نفر از جوانان خوزستانی در رودخانه ها غرق شدند، تصریح کرد: در پنج سال اخیر بیش از ۸۰۰ جوان خوزستانی که سرمایه های کشور محسوب می شوند به دلیل نبود امکانات در کانال ها و رودخانه ها جان خود را از دست دادند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهد ورزش بودن خوزستان در کشور و طرح این سئوال که چه امکاناتی برای جوانان خوزستانی در حوزه ورزش اختصاص داده شده است، گفت: بیکاری، ریزگردها و گرمای هوا باعث ناراحتی جوانان شده  ولی هیچ امکاناتی برای جایگزینی این مسائل درنظر نگرفته اند.

الباجی بیان کرد: ضرورت تعیین اعتبار ویژه در راستای کمک به ورزش محلات، پرداخت مبلغ ورودی تیم ها برای حضور به لیگ های دسته دوم و سوم، طرح جامع ساخت، بازسازی و تکمیل استخر در خوزستان را خواستاریم.

وی عنوان کرد: تأسیس موزه تاریخ فوتبال در شهر اهواز، ایجاد پیست های اسب دوانی در شهرهای حمیدیه، باوی و کارون به خاطر ظرفیت اسب های اصیل عرب و همچنین فعال کردن بخش جوانان از دیگر خواسته های ما است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
با سلام.ما ساکنین منطقه شماریه شهر بستان . سگ های ولگرد درمنطقه که شب ها باعث برهم زدن ارامش مردم و باعث ازار واذیت مردم شده. چندین بار به مسولیین شهردار تذکر دادیم ویا از طریق تلفن با انها صحبت کردیم اما مسئله کسی پیگیر نشده.از شما تقاضا داریم این خبرو چاپ کنید.باتشکر
:
:
:
آخرین اخبار